Red Game Without a Great Name docenione przez Apple'a

Ogromny sukces "polskiego Flappy Bird".

Flappy Bird było fenomenem - mimo swojej prostoty i łatwych do opanowania mechanizmów rozgrywki, produkcja charakteryzowała się szalenie wysokim poziomem trudności. Taka mieszanka sprawiła, że niezależny tytuł w kilka dni podbił serca wielu mobilnych graczy. Na podobnych założeniach opiera się gra o intrygującej nazwie Red Game Without a Great Name - opracowany przez powiązane z Bloober Team niezależne krakowskie studio iFun4All projekt, który pod koniec lipca trafił na iOS. I wygląda na to, że developerzy trafili ze swoim pomysłem w dziesiątkę.

Reklama

Produkcja została bowiem dostrzeżona przez samych ekspertów z koncernu Apple, którzy w ubiegłym tygodniu postanowili promować ją w sekcji "Best New Games". I to nie w jednym czy kilku krajach, ale w 120 państwach. Gra znalazła też najwyraźniej uznanie wsród polskich użytkowników - przez jeden dzień zarówno edycja na iPhone'a, jak i iPada znajdowała się na szczycie listy najlepiej sprzedających się tytułów w rodzimej wersji sklepu.

No dobrze, a czym właściwie jest Red Game Without a Great Name? Akcja gry osadzona jest w steampunkowym świecie, zaś gracze przejmują kontrolę nad mechanicznym ptakiem, którego zadaniem jest dostarczanie wiadomości do wyznaczonego celu. Metalowemu stworzeniu konstruktorzy poskąpili jednak umiejętności latania, na szczęście wyposażyli go w teleport, za pomocą którego może się przemieszczać.

Zabawa polega więc na próbie dotarcia do określonego punktu wraz z mechanicznym ptakiem. Wystarczy przytrzymać palec na zwierzęciu, wskazać punkt docelowy i puścić palec. Proste? Tylko teoretycznie - na planszach (przygotowano 60 poziomów) na naszego robota czyha mnóstwo gęsto poustawianych pułapek. Zręcznie nawigowanie pomiędzy jednym kołem kolczastym a drugim może okazać się sporym wyzwaniem. W czasie zabawy najprawdopodobniej zginiecie wiele razy.

Produkcja charakteryzuje się jednak nie tylko wysokim poziomem trudności, ale także oprawą wizualną wykonaną w nietypowym stylu. A to dlatego, że tła poszczególnych poziomów są krwisto czerwone, a obiekty skryte są w cieniu.

Red Game Without a Great Name nabyć można w cyfrowym sklepie AppStore, gdzie produkcja kosztuje 2,99 euro. Na chwilę obecną nie wiadomo czy tytuł kiedykolwiek zawita na urządzenia działające pod kontrolą systemu Android. Na zachętę - zwiastun opublikowany z okazji premiery gry.

Red Game Without a Great Game - pobierz grę z App Store

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy