Reklama

Real Boxing wchodzi na rynek Android w Chinach

Beijing Autothink Technology będzie wydawcą Real Boxing na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu i Makao.

Dzięki umowie, gra Vivid Games trafi do chińskich posiadaczy urządzeń z system Android, do których dotychczas nie miała dostępu. Liczba użytkowników Androida w Chinach pod koniec 2014 roku szacowana była na 386 milionów.

"To dla nas bardzo ważna umowa, z tego względu, że w Chinach nie funkcjonuje sklep Google Play i dotychczas nie mieliśmy możliwości dotarcia do wielomilionowej rzeszy użytkowników systemu Android. W Chinach dystrybucja aplikacji odbywa się przez kilkaset lokalnych kanałów sprzedaży. Umowa zapewni nam dostęp do najważniejszych z nich. Nasz partner zajmie się również przystosowaniem wersji Real Boxing do wymogów rynku chińskiego" - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Reklama

Beijing Autothink Technology (funkcjonujący w Chinach pod nazwą XiaoAao) specjalizuje się publikowaniu aplikacji mobilnych. Zarządzana przez firmę platforma (XiaoAo Store), dystrybuuje androidowe aplikacje w ponad 200 kanałach sprzedaży. Najważniejszymi do których trafi Real Boxing to m.in. giganci telekomunikacyjni: China Telecom, China Mobile oraz China Unicom, jak również największy sklep internetowy Quihoo 360. W XiaoAo Store zarejestrowanych jest ponad 60 milionów aktywnych użytkowników.

"Beijing Autothink Technology ma ponad 10 letnie doświadczenie w publikacji i marketingu gier elektronicznych i znajduje się w czołówce chińskich wydawców gier. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że rynek chiński jest obecnie największym odbiorcą smartphonów na świecie, współpraca z naszym lokalnym partnerem daje nam wprost nieograniczone możliwości" - zauważa Michał Michalczenia, Bussiness Developer Vivid Games. "Jest to jedna z wielu negocjowanych przez nas umów w Azji, kluczowym regionie dla naszego dalszego rozwoju" - kontynuuje Michalczenia.

Real Boxing - pobierz z App Store

Real Boxing - pobierz z Google Play

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama