Real Boxing powalczy o chińskich graczy

Od dzisiaj Real Boxing dostępny będzie na 12 nowych platformach w Chinach.

Dzięki ubiegłorocznej umowie z XiaoAo (Beijing Autothink Technology), gra pojawi się m.in. w kanałach sprzedaży takich dystrybutorów jak 360 Mobile Assistant (Qihoo 360), Baidu Mobile Assistant czy Xiaomi. Łącznie posiadają oni ponad 65% udziału w rynku mobilnych gier na urządzenia z systemem Android w Chinach.

"Obecność naszego produktu w sklepach 5 z 10 największych (według TalkingData) dostawców oferujących gry na Androida w Chinach to dla nas duża szansa" – komentuje Michał Michalczenia, Business Development Manager w Vivid Games. "Współpraca z XiaoAo otwiera przed nami rynek chiński na dystrybucję naszych kolejnych tytułów oraz gier, które planujemy wydać w ramach działalności wydawniczej Vivid Games Publishing" – dodaje.

Reklama

Warto podkreślić, że tylko Qihoo 360 i Xiaomi kontrolują 1/3 rynku mobilnego w Chinach, przy czym ten ostatni – nazywany „chińskim Applem” – niedawno wszedł na rynek europejski. Pierwszym krajem, w którym buduje oficjalną sieć dystrybucji jest Polska.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Vivid Games podpisał z XiaoAo umowę na wydanie Real Boxing na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu i Makao. Zarządzana przez XiaoAo platforma XiaoAo Store dystrybuuje aplikacje Androidowe w ponad 200 alternatywnych kanałach sprzedaży. W najbliższych miesiącach należy spodziewać się premiery Real Boxing w kolejnych sklepach.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy