Powstanie polska gra na urządzenia mobilne – Dekompresja

Gra zostanie stworzona między innymi dzięki samym zainteresowanym graczom.  Jej powstanie mogą wspierać na PolakPotrafi.pl. Do końca projektu pozostało jeszcze 4 dni, a licznik wskazuje już 118% niezbędnej kwoty.

Jest to również jeden z rekordowych projektów w polskim crowdfundingu, ponieważ już teraz internauci wpłacili 59 419 zł. Udało się to również dzięki większym inwestorom. Na Dekompresję wpłynęła największa jednorazowa wpłata w historii PolakPotrafi.pl – 25 000 zł. Dokonał jej pan Marcin Cieślikowski – właściciel marki Graal, który o projekcie dowiedział się z mediów. Link do projektu: http://polakpotrafi.pl/projekt/dekompresja

Reklama

Dekompresja, to gra z gatunku top-down shooter dedykowana na platformy mobilne: iOS, Android oraz Windows Phone. Tytuł stawia nacisk na klasyczną akcję, dobrze znaną z “pecetowych” odpowiedników, wystrzegając się zarazem popularnych trendów przenośnego grania: mikropłatności oraz tandetnej oprawy. Za inspirację posłużyły szlagiery gatunku twardej fantastyki naukowej: Obcy, Pamięć Absolutna czy Odległy Ląd.

Dekompresja ma opierać się na czterech zasadach:

Gameplay: Celem gry jest klasyczna, dynamiczna rozgrywka a nie zbieranie punktów czy wirtualnej waluty.Jakość: Dość kreskówkowej grafiki i pastelowych kolorów.Kontrolery: MOGA, MOJO, pady. Wiemy, jak ciężko gra się na ekranie dotykowym. Wyjmijmy pady z szuflady.Mikropłatności to zło: Gra nie może być pretekstem do wydłubywania drobniaków z kieszeni.

Za projektem stoi nowo powstałe, warszawsko-krakowskie studio gier "Sathra Games", w skład którego wchodzą cztery osoby: Miłosz Moczkowski (programista), Grzegorz Michalak (muzyk, wykłada inżynierie dźwięku na PJWSTK), Zbigniew Grzędowicz (scenarzysta, designer leveli, syn znanego polskiego pisarza SF, Jarosława Grzędowicza), Maciej Jaworski (dziennikarz).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy