Nowe wyniki sprzedaży Monument Valley
Gra wygenerowała kilkanaście milionów dolarów.
Przedstawiciele niezależnego studia ustwogames podzielili się najnowszymi wynikami sprzedaży wydanej dwa lata temu mobilnej produkcji Monument Valley. Z udostępnionych danych wynika, że odniosła ogromny sukces.
Dotychczas grę ściągnięto aż 26 milionów razy. Jest tylko jeden haczyk: większość pobrań – 21 milionów – pochodzi z okresu, kiedy tytuł został udostępniony zupełnie za darmo. Co jednak ciekawe, najwięcej ściągnięć – nieco ponad 23 miliony – projekt zanotował w ciągu drugiego roku obecności na rynku.
Produkcji pomogła też promocja w „House of Cards” – słynnym serialu platformy Netflix. W jednym z odcinków trzeciego sezonu główny bohater, Frank Underwood, gra właśnie w dzieło developerów z ustwogames. 1 marca – dwa dni po premierze kolejnej serii – tytuł zarobił 69,48 tysięcy dolarów. W sumie projekt wygenerował 14 milionów dolarów.
Warto też wspomnieć, że dotychczas gra otrzymała dwadzieścia różnorodnych nagród i wyróżnień, w m.in. od Apple i brytyjskiej organizacji BAFTA. To nie wszystkie informacje, którymi podzielili się autorzy – więcej znajdziecie na infografice dostępnej pod TYM adresem.
Monument Valley można nabyć za pośrednictwem cyfrowych sklepów AppStore oraz Google Play. W obu wspomnianych usługach tytuł wyceniono odpowiednio na 3,99 euro oraz 12 zł. Na deser – jeden ze zwiastunów.