Nadchodzi Cut the Rope 2!

Ile można pogrywać w nowe paczki poziomów w Cut the Rope? Ile można czekać na coś nowego - na pełnoprawną kontynuację? Niedługo. ZeptoLab nareszcie zapowiedziało Cut the Rope 2!

Od 2010 roku, kiedy pierwsze Cut the Rope zadebiutowało w App Store, ZeptoLab wydało trzy inne gry: Experiments, Time Travel i Pudding Monsters. Choć wszystkie zdobyły fanów i przysporzyły producentowi gór złota, nie ma co ukrywać: poza ostatnim z nich jest to po prostu Cut the Rope z nowymi, odrębnymi tematycznie, planszami.

Według ZeptoLab kontynuacja, nad którą pracują, będzie "pierwszym prawdziwym sequelem". Co to oznacza? Jeżeli ma się od swoich poprzedników różnić, na pewno oferować będzie nowe rozwiązania: nie tylko poziomy i urozmaicające je pomysły, ale i coś - cokolwiek - nowego w samej mechanice rozgrywki.

Reklama

By nakręcić fanów jeszcze bardziej, przy okazji ogłoszenia prac nad Cut the Rope 2 deweloper przypomniał też o popularności swoich produktów: w ciągu ostatnich 3 lat pobrało je aż 400 milionów graczy, a w pierwszej połowie bieżącego roku przebiły pułap 60 milionów użytkowników uruchamiających grę przynajmniej raz w miesiącu.

Wraz z premierą Cut the Rope 2 - przybliżona data premiery to tegoroczna zima - ZeptoLab zamierza wydać trzeci sezon serialu animowanego Om Nom Stories. Na serwisie YouTube opublikowane dotychczas odcinki obejrzało ponad 85 milionów widzów.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy