Mobilna wersja Submerged się spóźni

Powodem – chęć dopracowania gry.

Submerged to produkcja powstająca w studiu Uppercut Games. Gra ma docelowo ukazać się na PC, konsolach oraz platformach mobilnych. Niestety okazuje się, że wersja opracowywana z myślą o tych ostatnich się spóźni, o czym poinformowali odpowiedzialni za projekt developerzy.

W grze użytkownicy wcielą się w młodą dziewczynę, która wraz z umierającym bratem stara się uciec przed „przerażającą przeszłością” oraz wydostać się z częściowo zanurzonych, tropikalnych ruin. Nie wiadomo jednak, dlaczego rodzeństwo się tam znalazło. To jedna z tych tajemnic, które przyjdzie graczom rozwikłać w czasie zabawy.

Reklama

Pod względem rozgrywki produkcja czerpać ma między innymi z serii Uncharted i Tomb Raider. Wydarzenia obserwowane będą z perspektywy kamery zamieszczonej za plecami dziewczynki, a tej przyjdzie sporo skakać i wspinać się po platformach. Nie zabraknie też zagadek logicznych związanych z nikłą posturą bohaterki – w końcu nie będzie ona tak silna, jak Nathan Drake czy Lara Croft i niektóre przeszkody będzie musiała ominąć w odpowiedni sposób.

Przedstawiciele studia Uppercut Games poinformowali, że mobilna wersja Submerged ukaże się później niż wydania na PC i konsole. A to dlatego, że ze względu na specyfikę urządzeń działających pod kontrolą iOS oraz Androida, potrzebują więcej czasu na jej opracowanie. Niestety dokładne terminy debiutu tak edycji konsolowych i PC, jak i na smartfony oraz tablety, nie są znane.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy