Magic: The Gathering - nowa odsłona dostępna na iPadach

Podążając za sukcesem zeszłorocznego Magic 2013, panowie z Wizards of the Coast wypuścili dziś do App Store kontynuację serii: Magic 2014.

Magic: The Gathering, najpopularniejsza kolekcjonerska gra karciana na świecie, od kilku lat zbiera żniwa również na rynku gier elektronicznych. Wersje mobilne były do tej pory wydawane na iPady i zdobyły niemałą popularność. Najnowsza odsłona - Magic 2014 - debiutuje dziś na iOSie, a w bliskiej przyszłości po raz pierwszy w historii serii na Google Play.

Odświeżono przede wszystkim tryby rozgrywki, dodając tzw. tryb Sealed Deck. Wprawieni gracze tradycyjnej wersji gry na pewno nie raz rozgrywali już partie w ten sposób, ale pozostałym należałoby streścić jego zasady: po otrzymaniu sześciu boosterów - paczek po kilkanaście losowych kart, od najpowszechniejszych po najrzadsze - gracz samodzielnie układa talię, karty niewybrane odkładając do side decku. Tak złożoną kupką kilkudziesięciu kart rozgrywa kolejne pojedynki, między którymi ma możliwość zrobienia drobnych zmian w talii - korzystając z tych wcześniej odłożonych.

Reklama

Poza tym, w porównaniu do Magic 2013, tegoroczna odsłona umożliwi nam rozegranie nowej kampanii dla jednego gracza, urozmaiconą trzema nowododanymi taliami kart. W każdej z nich będziemy też mogli odblokować kilka dodatkowych kart - tak, jak to przebiega w pozostałych grach spod szyldu Magic: The Gathering.

Tradycyjnie gra przynosi dochody podług modelu freemium - pobranie jej jest zupełnie darmowe, ale każdy, kto będzie chętny w pełni wykorzystać możliwości gry, zachęcany jest do skorzystania z wbudowanych płatności. "Dodatkowa zawartość" wyceniona jest na 10 dolarów i zawiera przede wszystkim:

7 dodatkowych, pełnych talii kart do wykupienia za dolara,ponad 250 kart do odblokowania w czasie gry,tryb gry „jeden na jednego“ po sieci, tryb gry dowolnej i tryb Two-Headed Giant („dwóch na dwóch“),4 nowych przeciwników, 18 etapów kampanii, 10 poziomów z zagadkami.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama