Lili: Doskonała premiera, godna nowego iPhone'a

Przedstawiciele studia BitMonster Games poinformowali dziś, że Lili, zapowiedziana jakiś czas temu hybryda gry akcji i RPG, trafi do sprzedaży 21 września.

Tworzona z myślą o urządzeniach mobilnych wspierających system operacyjny iOS produkcja zadebiutuje zatem tego samego dnia, kiedy na sklepowych półkach pojawią się nowy iPhone oraz iPod Touch.

Co ważne, na obu tych urządzeniach uruchomimy intrygującą produkcję. Mamy prawo spodziewać się naprawdę kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań, w końcu BitMonster Games to studio z wielkim potencjałem.

Reklama

Team deweloperski założyło sześciu byłych pracowników Epic Games, którzy postanowili zaangażować się w produkcję gier niezależnych. Szef studia, Lee Perry, nie ukrywa zresztą ambitnych planów zespołu. Jego zdaniem, "nowy hardware pozwoli programistom firmy osiągnąć doskonałość, z którą nie będą mogły się równać inne produkcje, wspierane przez silnik Unreal Engine 3 na iOS."

Prezes Perry nie szczędzi pochwał Lili: "To naprawdę wspaniały debiutancki produkt. Jestem niezmiernie dumny z efektu, jaki osiągnęło sześciu facetów zamkniętych w jednym pokoju w ciągu zaledwie siedmiu miesięcy." Wygląda na to, że jest na co czekać!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy