iSlash
Poczuj się jak ninja. Wykorzystaj swój refleks i spryt. Czeka na ciebie kilkadziesiąt obiektów, w które przyjdzie ci wbić swój samurajski miecz. A raczej samurajski... palec.
Pomysł wykorzystany przez twórców iSlash nie jest może zupełnie nowatorski - z podobnymi grami można się było bowiem spotkać już w "zamierzchłych" czasach (np. z Qix), jak również w dzisiejszych (Fruit Ninja) - ale raczej niespotykany. Naszym zadaniem w tej grze jest odcinanie kolejnych fragmentów różnych drewnianych obiektów w taki sposób, by nie nadziać się na przeszkody w postaci wirujących shurikenów. Oczywiście im sprawniej nam to idzie (idzie o czas, liczbę użytych cięć i pozostawiony na koniec fragment obiektu), tym więcej punktów zostaje nam przyznanych. Do przechodzenia kolejnych plansz potrzebne jest skupienie, refleks i zdolność logicznego myślenia.
Chcąc odciąć dany fragment obiektu, musimy przeciągnąć palcem z jednego miejsca w drugie, tak jakbyśmy rzeczywiście cięli samurajskim mieczem. Nie przez wszystko da się niestety przebić. Nasze cele z niektórych stron zakończone są metalem, więc musimy ciąć tam, gdzie jest to możliwe. Jednak o ile uderzenie o metal nie kończy się niczym złym, tak nadzianie się na którąś z wirujących nad obiektem shurikeny kończy się naszą porażką (chyba że złapaliśmy wcześniej power-up z drugą szansą, wtedy zostaniemy wybawieni).
Na kolejnych etapach pojawiają się coraz to nowe typy shurikenów, które musimy omijać. Jedne są prawie niewidzialne, więc zmuszają nas do wytężania wzroku, z kolei inne rozdzielają się na trzy. Podczas zabawy napotykamy także na różne rodzaje power-upów - najbardziej przydatne to chyba "druga szansa" oraz spowolnienie. Aby je zdobyć, trzeba odciąć duży fragment celu, choć nie zawsze jest to równoznaczne z przyznaniem nagrody. Gdy pojawi się ona na planszy, należy ją jeszcze złapać (naciskając na nią), póki nie zniknie.
iSlash doskonale łączy w sobie elementy gry logicznej i zręcznościowej. Zabawa wymaga zwykle koncentracji, refleksu i pomyślunku naraz, co czyni ją miejscami bardzo trudną, ale i bardzo emocjonującą. Tylko prawdziwy ninja może sprostać temu wyzwaniu.
[inpl:gamerank rank="4.5"]