Innowacyjne studio zapowiada ofensywę premier

Amerykańskie studio deweloperskie Pixowl zabezpieczyło 1,2 miliona dolarów. Cała suma pochodzi od fanów, którzy już nie mogą się doczekać nowych, zapowiedzianych przez włodarzy studia, tytułów.

Póki co Pixowl odpowiada za dwie gry, które powstały z myślą o urządzeniach mobilnych wspierających system operacyjny iOS - Doodle GrubSafari Party. Oba tytuły łączy postać wspólnego bohatera - Gruba. Pieniądze posłużą deweloperom do stworzenia kolejnych gier, w których Grub znów odegra wiodącą rolę.

Reklama

"Taka jest strategia rozwoju naszej firmy. Chcemy budować kolejne produkcje, w których centrum będzie się znajdował ten sam bohater - Grub" - powiedział w wywiadzie dla serwisu GamesBeat założyciel studia z siedzibą w San Francisco, Arthur Madrid. Co ciekawe, pomysł Madrida na promocję Pixowl nie zakłada wyłącznie produkcji gier mobilnych.

"Chcemy tworzyć gry na urządzenia przenośne, ale również pluszaki, komiksy, naklejki i filmy animowane - wszystkie z twarzą Gruba" - podsumowuje Madrid. Ciekawe, czy studiu uda się zrealizować plany...

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy