Gracze pokochali The Walking Dead

Oparta na popularnym serialu telewizyjnym gra The Walking Dead, odniosła fenomenalny sukces. Jej twórcy poinformowali, że wszystkie epizody zostały pobrane łącznie 8,5 miliona razy.

W rozmowie z The Wall Street Journal, Dan Connors, prezes TellTale powiedział, że wynik ten udało się osiągnąć w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy obecności gry na rynku. Najlepszym okresem dla przygodówki był listopad i grudzień ubiegłego roku, wówczas tytuł otrzymał nagrodę dla Gry Roku co jeszcze bardziej zwiększyło jego sprzedaż.

Dużą zasługę w takim wyniku ma wersja mobilna, która zadaniem Connorsa, odpowiada za 25% całej sprzedaży. Ciekawym posunięciem twórców było również czasowe udostępnienie za darmo pierwszego epizodu The Walking Dead, dzięki czemu udało się wzbudzić spore zainteresowanie nowych użytkowników.

Reklama

Na razie studio zastanawia się, czy pierwszy sezon gry powinien zostać zaimplementowany do nadchodzącego drugiego. Firma musi rozważyć, jak wpłynęłoby to na sprzedaż tytułu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama