Fruit Ninja: 300 milionów pobrań gry o przecinaniu arbuzów

Studio Halfbrick może świętować kolejny sukces najbardziej rozpoznawalnej gry w swoim portfolio. Fruit Ninja pobrano już 300 milionów razy!

Od premiery gry, polegającej na przecinaniu samurajskim mieczem różnorakich owoców, minęły już dwa lata. Od tamtej pory licznik pobrań dobił do 300 milionów. Poinformowali o tym właśnie sami twórcy.

Od paru tygodni Halfbrick świętuje drugie urodziny Fruit Ninja. Ostatnio z tej okazji w grze pojawił się nowy handlarz, u którego można było kupić trzy zupełnie nowe przedmioty, poprawiające nasze szanse na sukces w przecinaniu arbuzów i innych owoców.

Reklama

Fruit Ninja to z pewnością jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku gier mobilnych. Nie ma jej co porównywać z absolutnym hitem tej działki, czyli Angry Birds, ale jej twórcy i tak mogą być zadowoleni z osiągniętych wyników.

Halfbrick to studio istniejące już od 2001 roku. Przez prawie dziesięć lat było ono niemal zupełnie nierozpoznawalne. Dopiero w 2010 roku, po premierze Fruit Ninja, zaczęło zdobywać popularność.

Fruit Ninja pobierzecie zarówno z App Store, jak i Google Play.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy