Firma specjalizująca się w promocji i dystrybucji produkcji mobilnych rośnie w siłę

Scopely - ambitna firma, dzięki której już w ciągu najbliższych kilku miesięcy możemy zobaczyć szereg znakomitych gier, tworzonych z myślą o smartfonach i tabletach, odniosła kolejny sukces.

Przedstawiciele agencji poinformowali niedawno, że do grona partnerów biznesowych dołącza studio Double Fine Productions. To kolejna silna i globalnie rozpoznawalna marka, która dołącza do stajni Scopely. Agencja start-upowa powstała tylko w jednym celu - zapewnić wyróżniającym się, niezależnym studiom, równe szanse na niezwykle konkurencyjnym rynku mobile, w walce z takimi gigantami jak Zynga czy EA.

Reklama

Scopely udało się zebrać aż 8,5 miliona dolarów we wrześniu 2012 roku - włodarze firmy deklarują, że planują publikować od sześciu do 12 najwyższej jakości gier rocznie, nic więc dziwnego, że agencja zdobyła już zaufanie takich studiów jak Big Cave Games, Hugh Line Games, Rocket Jump Games czy Zupcat Games, a ostatnio również Double Fine.

Agencja oferuje ogromne wsparcie deweloperom w takich obszarach jak zaplecze infrastrukturalne, marketing, badania rynku, a wreszcie monetyzacja. W wywiadzie z serwisem GamesBeat, CEO Scopely, Walter Driver, podkreślił że firma charakteryzuje się wyjątkową efektywnością działania. Statystyki mówią, że agencja gwarantuje od czterech do nawet ośmiu razy większy przychód, płynący od użytkowników, którzy należą tradycyjnie do grupy "niepłacących", ze względu na ich bliskie związki emocjonalne z określonymi studiami deweloperskimi. Czyżby na firmamencie pojawiła się właśnie nowa siła w sektorze gier mobilnych?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy