Firaxis przygotowuje nową strategię mobilną

Studio Firaxis jest dla miłośników strategii turowych tym samym, czym LucasArts dla fanów przygodówek point'n'click - studiem legendarnym, które w latach 90. stworzyło kultowe produkcje, które zapisały się złotymi zgłoskami w historii branży.

Czasy się jednak zmieniają, a zatem i Firaxis musi eksplorować nieznane wcześniej terytoria... Firaxis Games ma zresztą więcej wspólnego z LucasArts - w obu studiach pracowali wybitni wizjonerzy, którzy wyraźnie odcisnęli swoje piętno na grach wideo i wyznaczyli kierunek rozwoju branży.

Reklama

W Firaxis byli to przede wszystkim Sid Meier, Jeff Briggs i Brian Reynolds. W LucasArts Tim Schafer i Ron Gilbert. Firaxis odpowiada za Civilization, Alpha Centauri, Colonization czy Pirates!, a ostatnio XCOM: Enemy Unknown. LucasArts za Monkey Island, Maniac Mansion czy Grim Fandango... To jednak zamierzchłe dzieje, obecnie Firaxis pracuje nad zupełnie nowym prjektem, przygotowanym z myślą o smartfonach i tabletach wspierających system operacyjny iOS.

Haunted Hollow zadebiutuje już tej wiosny i będzie grą strategiczną free-to-play, w której wcielimy się w zarządcę nawiedzonego zamku. Zajmiemy się jego rozbudową oraz posyłaniem rozmaitych potworów na biednych mieszkańców pobliskiego miasteczka. Ma być klimatycznie, zabawnie i bardzo "drakulowo"... Produkcja zaoferuje tryby single player oraz multiplayer za pośrednictwem usługi Game Center lub w trybie "pass and play". Nie wiemy jednak jeszcze, jaką rolę będą w Haunted Hollow odgrywały mikrotransakcje.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama