Dandara zmierza na urządzenia mobilne
Platformówka bez grawitacji.
Developerzy z niezależnego studia Long Hat House zaprezentowali swój najnowszy projekt, który powstaje z myślą o urządzeniach mobilnych – Dandarę. To dwuwymiarowa platformówka inspirowana m.in. Metroidem.
Akcja gry osadzona zostanie w świecie pozbawionym grawitacji. Poruszanie się będzie więc utrudnione, ale nie całkowicie niemożliwe – bohater, którym pokierują gracze, przemieszczać się ma za pomocą przyssawek wystrzeliwanych w obiekty pojawiające się na ekranie.
Aby nie było za prosto, po drodze protagonista natrafi na różnego rodzaju przeszkody, z którymi będzie musiał sobie poradzić, w tym oczywiście na potwory. Wraz z postępami w rozgrywce, będzie można zdobyć nowe uzbrojenie i ulepszenia dotychczas posiadanego ekwipunku.
Twórcy obiecują ponadto, że świat gry będzie otwarty. Oznacza to najprawdopodobniej, że użytkownicy będą mogli wybierać dowolnie lokacje, do których będą chcieli trafić. I będą mogli wrócić do już odwiedzonych miejscówek.
Sterowanie ma zostać oczywiście dostosowane do możliwości ekranów dotykowych. Kierować postacią będzie można za pomocą wirtualnych przycisków wyświetlanych na wyświetlaczu smartfona lub tabletu.
Data premiery Dandary nie jest na razie znana, ale produkcja ma pojawić się na iOS. Na razie nie wiadomo czy ukaże się na urządzeniach działających pod kontrolą opracowanego przez firmę Google systemu operacyjnego Android.