Capcom otwiera dywizję poświęconą grom na smartfony i tablety
W planach są mobilne odsłony kilku znanych serii.
Coraz więcej dużych i znanych firm zaczyna inwestować w produkcje mobilne. Niedawno Sony sformował zespół dedykowany grom na smartfony i tablety, wcześniej rynkiem zaczęło interesować się Nintendo. Teraz zaś podobnym torem poszedł Capcom.
Przedstawiciele spółki poinformowali o utworzeniu nowej dywizji, która koncentrować się będzie właśnie tytułach przygotowywanych z myślą o urządzeniach mobilnych. W planach jest stworzenie specjalnych odsłon paru znanych cykli.
Capcom obiecuje, że do końca marca przyszłego roku na smartfonach i tabletach ukażą się przynajmniej cztery tytuły powiązane z seriami Monster Hunter, Sengoku BASARA i Mega Man. Dokładnych szczegółów na razie nie ujawniono.
Z przesłanej do mediów informacji prasowej można jednak wywnioskować, że opracowywane przez nową dywizję projekty będą jednak czymś więcej niż tylko aplikacjami promującymi produkcje z PC-tów i konsol. Spółka wspomina bowiem o „agresywnym wydawaniu tytułów”. Warto też zaznaczyć, że nadchodzące gry mają ukazywać się nie tylko w Japonii, ale i w pozostałych krajach na świecie.