Artifex Mundi wyda 14 gier

Firma Artifex Mundi  w 2015 i 2016 roku będzie wydawcą czternastu tytułów. Jest to efekt współpracy z jedenastoma studiami developerskimi z Polski i zagranicy.

W portfolio katowickiego studia, obok gier przygodowych pojawią się produkcje z gatunku free to play, a także time managementy. Jednym z nich jest trylogia Gardens Inc., studiów Nitreal Games i Word-Loom.

Każda z czternastu gier zostanie wydana na najważniejsze platformy mobilne. Część stanowią porty wersji PC – np. 9 Clues 2: The Ward, większość to zupełnie nowe, jeszcze niezapowiedziane tytuły. W ofercie wydawniczej Artifex Mundi nadal będą przeważać gry przygodowe, jednak będzie ona wzbogacona o inne gatunki.

Reklama

"Nawiązaliśmy współpracę z doświadczonymi polskimi studiami developerskimi, m.in Nitreal Games czy World Loom, a także zagranicznymi zespołami, na przykład – Brave Giant Studio. Nadal rozwijamy współpracę ze sprawdzonymi partnerami, a jednocześnie wspieramy wydanie debiutanckich tytułów młodych firm jak The House of Fables" – mówi Tomasz Grudziński, prezes Artifex Mundi. "Jedenaście firm tworzy naprawdę duży konglomerat różnorodności i potencjału. Dzięki temu możemy zaoferować graczom ciekawe, różniące się od siebie produkcje. Jestem przekonany, że fani gier przygodowych będą usatysfakcjonowani tym co dla nich szykujemy. Jednocześnie idziemy o krok dalej i planujemy wprowadzić do naszej oferty gry free to play oraz time managementy" – dodaje.

W planach Artifex Mundi jest wydanie trylogii Gardens Inc. Pierwsza i druga część pojawią na Windows 8 i Windows Phone 8, trzecia również na pozostałe platformy. Seria ta opowiada historię Jill – właścicielki firmy ogrodniczej, która w swoje pracy musi zmierzyć się nie tylko z chwastami ale też wygórowanymi wymaganiami klientów.

"Pierwsza (premiera w 2012 roku) i druga część Gardens Inc. wciąż utrzymują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych time managementów na Big Fish Games. Natomiast trzecia odsłona to dziewiąta najczęściej kupowana gra strategiczna amerykańskiego sklepu" – mówi Daniel Sadowski, prezes Nitreal Games.

Poza rozwojem działalności wydawniczej, Artifex Mundi skupia się na ukończeniu swoich czterech wewnętrznych projektów. Dwa z nich to produkcje gatunkowo mocno odbiegające od dotychczasowych tytułów.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy