AppyNation to wydawca z dużymi ambicjami

Wydawca zyskującej dużą popularność gry mobilnej Fluid Football najwyraźniej nie zamierza spocząć na laurach. Mimo, iż produkcja zyskuje użytkowników w wyjątkowo szybkim tempie, dla AppyNation to wciąż zbyt mało!

Jeszcze w sierpniu przedstawiciele wydawcy chwalili się na łamach serwisu Pocketgamer.biz, że potrafią optymalnie wykorzystać narzędzia social media, aby zapewnić sobie stały dopływ posiadaczy smartfonów i tabletów, zainteresowanych Fluid Football. Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu aplikacja za sprawą Facebooka i Twittera zyskiwała 40 tysięcy użytkowników dziennie!

Reklama

Minęły trzy miesiące, ewidentnie pełne sukcesów. Dlaczego, zapytacie? Ano dlatego, że firma AppyNation poinformowała właśnie, iż darmowa gra piłkarska stworzona przez studio Chromativity przekroczyła barierę miliona pobrań.

Manager wydawcy, Andrew Smith, powiedział, że wynik ten stanowi doskonałą bazę, na której firma zamierza budować kolejne sukcesy Fluid Football.

"Jesteśmy bardzo dumni z deweloperów w Chromativity. Ten kamień milowy pomoże nam znaleźć energię i motywację do dalszej pracy" - podkreślił Smith.

"Wiemy, że wiele gier i aplikacji dochodzi do tego punktu, jednak my dokonaliśmy tego tak szybko, bez żadnych licencji i uciekania siędo marketingowych sztuczek. Tak dobry wynik jest nagrodą za produkcję bardzo wysokiej jakości i wsłuchiwania się w głosy naszych fanów" - zaznaczył manager AppyNation.

"Od miliona użytkowników chcemy dojść do 10 milionów i jeszcze dalej! Już wkrótce zaprezentujemy nową treść, która wzbogaci Fluid Football, Bądźcie czujni!" - zakończył Smith.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy