Apple uległo grom

Współtwórca marki Xbox uważa, że Apple w końcu uległo grom, które na dobre zadomowiły się w produktach takich jak iPhone czy iPod.

To pokazuje dużą siłę i oddziaływanie branży gier na różne urządzenia. W wywiadzie udzielonym dla miesięcznika Edge, Seamus Blackley stwierdził, że Apple nigdy nie miało intencji, aby iPhone czy iPod stały się urządzeniami do grania. Ich sukces obecnie tkwi w szerokiej ofercie gier na te platformy, co dowodzi, że branża elektronicznej rozrywki ciągle się rozwija i jest nie do powstrzymania.

"Oni nienawidzili gier" - mówi Seamus Blackley w rozmowie z dziennikarzami popularnego magazynu. "Gry odniosły nad Apple całkowite zwycięstwo" - podkreśla.

Reklama

"Tak ciężko pracowali, aby iPad był urządzeniem do edytowania tekstu i słuchania muzyki, ale użytkownicy po prostu tego nie chcieli. To piękne. Nie potrzebowali oni większej strategii, gry po prostu się tam pojawiły" - stwierdza.

"Obecnie trzeba mieć jednak jakiś pomysł i nie można zapomnieć o grach na swoim nowym urządzeniu, z którym chce się wejść na rynek, ponieważ gry będą niebawem aktywnością numer jeden na każdym sprzęcie" - opowiada o planowaniu Seamus Blackley.

Według współtwórcy marki Xbox, publiczność graczy jest coraz większa, wręcz wszechobecna. "Wszyscy teraz wypuszczają nowe konsole. Nazywają je iPadem albo Facebookiem. Konsole nie umarły, one wygrały!" - odnosi się do niedawnych wypowiedzi producentów, którzy uważają, że konsole niebawem odejdą w zapomnienie, a grać będziemy wyłącznie na telefonach komórkowych lub "w chmurze" za sprawą streamingu na żywo.

"Nie możesz teraz stworzyć i wydać na rynek urządzenia, które nie jest konsolą. Jeśli to zrobisz - porażka gwarantowana. Taka jest prawda" - podkreśla Blackley.

Obecnie Seamus Blackley nie jest związany z Microsoftem. Był on co prawda współtwórcą pierwszego Xboksa, ale teraz pracuje w agencji wyłapującej talenty w Hollywood, które mogą reprezentować branżę gier w świecie filmowym.

Nie da się ukryć, że jest sporo racji w tym, co mówi Blackley. Teraz na iPadzie znajdziemy wiele ciekawych gier, które potrafią wciągnąć na długie godziny. Ale czy są to urządzenia kupowane wyłączenie do grania?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy