Apple dołuje, jest coraz gorzej...

2270344 2270344

Z najnowszego raportu przygotowanego przez Strategy Analytics wynika, że Apple traci coraz większą część amerykańskiego rynku smartfonów. Maleje również po premierze iPhone'a 5, znacznie wzrosła sprzedaż konkurencyjnego Samusnga Galaxy SIII.

Ten dziwny fenomen specjaliści tłumaczą tym, że konsumenci oczekiwali na premierę nowego dziecka Apple, by mogli ocenić oba telefony. Potem poszli kupić lepszy i to spowodowało znaczący wzrost sprzedaży koreańskiego modelu.

To tylko jeden z przykładów potwierdzających, że Apple powoli traci rynkową pozycję, kolejnym jest bowiem raport Strategy Analytics, w którym możemy przeczytać, że obecnie tylko 88 procent użytkowników sprzętu Apple w USA, zdecydowałoby, że ich kolejny smartfon również pochodziłby od tego samego producenta. Dlaczego "tylko"? Chociażby dlatego, że jeszcze w ubiegłym roku ten odsetek był o 5% wyższy. Co ciekawe, w Europie jest o znacznie niższy i wynosi 75 procent (w ubiegłym roku było 88 procent).

Reklama

Paul Brown, dyrektor Strategy Analytics twierdzi, że brak innowacji w produktach Apple jest przyczyną zmniejszonego zainteresowania jej urządzeniami. odsetek użytkowników sprzętu tej firmy, którzy chcieli kupić kolejny model.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy