Activision zwiększa swoje zaangażowanie na rynku gier mobilnych

Do tej pory, firma Activision nie bardzo kojarzyła się nam z grami mobilnymi. Oczywiście, w App Store czy Google Play znajdziemy interesującą antologię klasycznych tytułów koncernu w wersji przenośnej...

...aplikację Call of Duty Elite czy rozmaite gadżety związane z głośnymi tytułami amerykańskiego wydawcy, jednak generalnie rzecz biorąc firma trzymała się tego rynku z daleka.

Najwyraźniej włodarze Activision doszli do wniosku, że niezwykłe tempo rozwoju rynku i co za tym idzie, znaczny wzrost przychodów studiów, które potrafią wykorzystać rosnące zainteresowanie użytkowników grami na smartfony i tablety, sprawiają, że warto zaznaczyć swoją obecność w App Store i Google Play. Swoją drogą, to dziwne, że jeden z największych wydawców gier wideo na świecie postanowił zwiększyć swoje zaangażowanie w tym segmencie rynku dopiero teraz...

Reklama

Nie zmienia to faktu, że przedstawiciele Activision ogłosili, że koncern uruchamia właśnie mobilną sieć społecznościową o nazwie Activate. Gracze korzystający z sieci będą mogli korzystać z różnorodnych rankingów i przechowywania danych w chmurze.

Serwis Inside Mobile Apps poinformował, że dwa pierwsze tytuły, które znajdą się w sieci Activate, to dwie odsłony cyklu Skylanders w wersji na iOS - Skylanders: Lost Islands oraz Skylanders: Battlegrounds. Sieć ma przypominać podobne usługi, oferowane przez japońskich gigantów: GREE Inc. oraz DeNA, tyle, że ma być znacznie bardziej rozbudowana i oferować m.in. achievementy w grach z portfolio Activision oraz listy przyjaciół, a wszystko to za pośrednictwem Facebooka.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy