Mentos: Podsumowanie aktywności popularnej marki FMCG w branży gier

Oprac.: Artur Żmuda

Mentos Cup
Mentos Cupmateriały prasowe
materiały prasowe
Aktywności w obszarze gamingu to efektywny i angażujący sposób dotarcia do grup konsumentów, do których komunikacja standardowymi działaniami może okazać się niewystarczająca. Widzimy w tym zakresie duży potencjał, a pozytywny odbiór ostatnich aktywacji wśród społeczności graczy tylko potwierdza, że Mentos doskonale odnajduje się w świecie gamingu.
Michał Kasperski, Brand Manager Mentos.
Powyższe działania oraz ich rezultaty dowodzą, że przestrzeń gamingowa jest otwarta na marki FMCG a społeczność, dla której przygotowane są szyte na miarę aktywacje, korespondujące z ich zainteresowaniami są doskonałym sposobem na dotarcie marki do społeczności. Mam nadzieję, że coraz więcej brandów będzie podchodziło kreatywnie do gamingu, tak jak Mentos, odchodząc od klasycznego sponsoringu na rzecz działań, które na długo utrzymają się w pamięci graczy i przełożą się na konkretne wyniki marki w danej TG.
komentuje Daniel Chmielewski, WE!RE Fantasy.
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?