Ultraliga: Podsumowanie wyników – Sezon 4, Tydzień 2

Alior Bank Ultraliga
Alior Bank Ultraligamateriały prasowe
  • 7more7 Pompa Team - Pride 1:0
  • Illuminar Gaming - AGO Rogue 0:1
  • Piratesports - K1ck Neosurf 0:1
  • Gentlemen’s Gaming - Komputronik H34T 0:1
  • Piratesports - Komputronik H34T 0:1
  • Illuminar Gaming - Gentlemen’s Gaming 1:0
  • 7more7 Pompa Team - K1ck Neosurf 1:0
  • AGO Rogue - Pride 1:0

Wraca Ultraliga w Polsat Games! Czego można spodziewać się po nowym sezonie?

Najbardziej wszystkich interesuje jednak rywalizacja w głównej części zmagań. W stawce drużyn nie brakuje głównych faworytów do zwycięstwa - AGO Rouge oraz K1ck Neosurf z najpopularniejszym sportowcem Polski (według głosowania przeprowadzonego przez TVP) - Łukaszem "puki stylem" Zygmunciakiem na czele.
Najbardziej wszystkich interesuje jednak rywalizacja w głównej części zmagań. W stawce drużyn nie brakuje głównych faworytów do zwycięstwa - AGO Rouge oraz K1ck Neosurf z najpopularniejszym sportowcem Polski (według głosowania przeprowadzonego przez TVP) - Łukaszem "puki stylem" Zygmunciakiem na czele.materiały prasowe
Od samego początku stworzenia "zerowego" sezonu Ultralidze towarzyszyło spore zainteresowanie. Produkt tworzony przez Polsat Games zapowiadał się bowiem jako rewolucja rozgrywek LoL-a w Polsce, które, choć miały spore zainteresowanie, to jednak nie były szczególnie propagowane przez polskich organizatorów.
Od samego początku stworzenia "zerowego" sezonu Ultralidze towarzyszyło spore zainteresowanie. Produkt tworzony przez Polsat Games zapowiadał się bowiem jako rewolucja rozgrywek LoL-a w Polsce, które, choć miały spore zainteresowanie, to jednak nie były szczególnie propagowane przez polskich organizatorów.materiały prasowe
Czwarty sezon Ultraligi przynosi rewolucję całym zmaganiom. Pierwszą nowością jest pozyskanie sponsora tytularnego w postaci Alior Banku. Już wcześniej bank wykonał kilka kroków związanych z League of Legends, umieszczając na swoich kartach jedną z postaci z gry - Ashe.
Czwarty sezon Ultraligi przynosi rewolucję całym zmaganiom. Pierwszą nowością jest pozyskanie sponsora tytularnego w postaci Alior Banku. Już wcześniej bank wykonał kilka kroków związanych z League of Legends, umieszczając na swoich kartach jedną z postaci z gry - Ashe.materiały prasowe
Zasady się nie zmieniają - osiem zespołów gra najpierw rywalizację każdy z każdym. Sześć najlepszych ekip awansuje do fazy play-off, rywalizując w drabince podwójnej eliminacji. Finalnie dwie najlepsze spotkają się w finale zmagań, zapewniając sobie awans do EU Masters. Łączna pula nagród zmagań wynosi 100 tysięcy złotych.
Zasady się nie zmieniają - osiem zespołów gra najpierw rywalizację każdy z każdym. Sześć najlepszych ekip awansuje do fazy play-off, rywalizując w drabince podwójnej eliminacji. Finalnie dwie najlepsze spotkają się w finale zmagań, zapewniając sobie awans do EU Masters. Łączna pula nagród zmagań wynosi 100 tysięcy złotych.materiały prasowe
Polsat wyszedł temu naprzeciw, z sezonu na sezon tworząc coraz lepsze i bardziej profesjonalne zmagania. Przede wszystkim Ultraliga została oficjalną ligą Riot Games na Polskę, dzięki czemu czołowe formacje zmagań uzyskują promocję do EU Masters, czyli mistrzostw Europy. Ponadto podczas drugiego sezonu włodarze zmagań zaprosili do głównej fazy rywalizacji Macieja Dowbora oraz Krzysztofa Ibisza, dodatkowo uświetniając finały rozgrywek.
Polsat wyszedł temu naprzeciw, z sezonu na sezon tworząc coraz lepsze i bardziej profesjonalne zmagania. Przede wszystkim Ultraliga została oficjalną ligą Riot Games na Polskę, dzięki czemu czołowe formacje zmagań uzyskują promocję do EU Masters, czyli mistrzostw Europy. Ponadto podczas drugiego sezonu włodarze zmagań zaprosili do głównej fazy rywalizacji Macieja Dowbora oraz Krzysztofa Ibisza, dodatkowo uświetniając finały rozgrywek.materiały prasowe
Rosnącą popularność oficjalnej ligi Polsatu pokazują liczby z pierwszego i drugiego sezonu rywalizacji. Dwukrotnie na meczu finałowym łączna liczba widzów przekroczyła 100 tysięcy osób. Podczas drugiego sezonu zmagań łączny czas oglądania na żywo przekroczył milion godzin. Ultraliga jest również popularna w social mediach, gdyż pierwsze i drugie rozgrywki zaliczyły ponad 20 milionów reakcji.
Rosnącą popularność oficjalnej ligi Polsatu pokazują liczby z pierwszego i drugiego sezonu rywalizacji. Dwukrotnie na meczu finałowym łączna liczba widzów przekroczyła 100 tysięcy osób. Podczas drugiego sezonu zmagań łączny czas oglądania na żywo przekroczył milion godzin. Ultraliga jest również popularna w social mediach, gdyż pierwsze i drugie rozgrywki zaliczyły ponad 20 milionów reakcji.materiały prasowe
Ponadto Polsat zdecydował się otworzyć także drugie zmagania. Oprócz głównych rozgrywek swoją rywalizację toczyć będą drużyny w ramach drugiej ligi zmagań. W większości ligę wypełnią akademie organizacji występujących w pierwszej lidze, choć znajdzie się również miejsce dla ekip niemających okazji występować na najwyższym szczeblu rozgrywek. Dwie najlepsze formacje awansują do baraży z odpowiednio siódmą i ósmą ekipą Ultraligi, mając dzięki temu szansę wywalczenia awansu do wyższej klasy rozgrywkowej.
Ponadto Polsat zdecydował się otworzyć także drugie zmagania. Oprócz głównych rozgrywek swoją rywalizację toczyć będą drużyny w ramach drugiej ligi zmagań. W większości ligę wypełnią akademie organizacji występujących w pierwszej lidze, choć znajdzie się również miejsce dla ekip niemających okazji występować na najwyższym szczeblu rozgrywek. Dwie najlepsze formacje awansują do baraży z odpowiednio siódmą i ósmą ekipą Ultraligi, mając dzięki temu szansę wywalczenia awansu do wyższej klasy rozgrywkowej.materiały prasowe
Do rozgrywek, choć w innej formie, wrócił także Wojciech "tabasko" Kruza, który od niespełna roku powrócił do czynnego prowadzenia kariery. Pełna lista uczestników prezentuje się następująco: - Illuminar Gaming - H34T Esports - K1CK Neosurf - AGO ROUGE - Pompa Team (były skład devils.one) - piratesports - AVEZ Esport - PRIDE
Do rozgrywek, choć w innej formie, wrócił także Wojciech "tabasko" Kruza, który od niespełna roku powrócił do czynnego prowadzenia kariery. Pełna lista uczestników prezentuje się następująco: - Illuminar Gaming - H34T Esports - K1CK Neosurf - AGO ROUGE - Pompa Team (były skład devils.one) - piratesports - AVEZ Esport - PRIDEmateriały prasowe
"Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie ze strategią "Więcej niż bank" chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. To właśnie kierowało Alior Bankiem, gdy wprowadzał wyjątkową ofertę skierowaną do fanów League of Legends. Jako sponsor tytularny Ultraligi możemy wspólnie z całym środowiskiem przeżywać esportowe emocje w czasie rozgrywek" - powiedział Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Alior Banku w rozmowie z polsatsport.pl.
"Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie ze strategią "Więcej niż bank" chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. To właśnie kierowało Alior Bankiem, gdy wprowadzał wyjątkową ofertę skierowaną do fanów League of Legends. Jako sponsor tytularny Ultraligi możemy wspólnie z całym środowiskiem przeżywać esportowe emocje w czasie rozgrywek" - powiedział Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Alior Banku w rozmowie z polsatsport.pl.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?