Pierwszy raz od 75 lat scrabble przedstawia nowy sposób rozgrywki – scrabble drużynowe

Sposób, w jaki używamy słów, zmienia się, podobnie jak gra planszowa Scrabble, dlatego na kilka dni przed Światowym Dniem Scrabble (13 kwietnia) marka ma zaszczyt zaprezentować drugą stronę klasycznej gry planszowej z nowym trybem: Scrabble Drużynowe. To zespołowa, szybsza i bardziej przystępna wersja, która otwiera kultową grę dla szerszej publiczności.

Dwustronna plansza pozwala fanom wybrać rozgrywkę - zespołowy tryb Scrabble Drużynowe albo uwielbianą, klasyczną wersję. Dzięki temu każdy może się dobrze bawić w Scrabble™.

Scrabble Drużynowe to doskonała okazja do wspólnego spędzania czasu offline z rodziną lub przyjaciółmi, co jest szczególnie istotne w czasach, kiedy co czwarty (24,7%) nastolatek czuje się uzależniony od korzystania ze smartfona i jest przeciążony nadmiarem informacji cyfrowych, a aż 72% młodzieży wyraża przekonanie, że czas bez korzystania z mediów cyfrowych byłby potrzebnym czasem dla nich i ich rodzin.[1]  

Reklama

Sposób, w jaki używamy słów, zmienia się, podobnie jak Scrabble, które odsłoniły właśnie drugą stronę klasycznej planszy z nowym trybem Scrabble Drużynowe. To zespołowa, szybsza i bardziej swobodna odmiana kultowej gry słownej, w sam raz na Światowy Dzień Scrabble obchodzony 13 kwietnia. Po raz pierwszy w 75-letniej historii Scrabble, marka dokonała tak istotnej zmiany w swojej klasycznej grze.

Od teraz nowy sposób rozgrywki dostępny jest w każdym egzemplarzu, dzięki czemu fani mogą liczyć na podwójną zabawę. Wystarczy odwrócić planszę i rozłożyć talię kart celów, aby rozpocząć rozgrywkę w trybie Scrabble Drużynowe.

Scrabble Drużynowe zostały zaprojektowane z myślą o współpracy i inkluzywności - gracze zespołowo realizują cele z kart na różnych poziomach trudności oraz korzystają z kart pomocniczych. W nowym trybie rozgrywka jest szybsza, a cel prostszy. Dzięki podwójnej planszy gracze mogą wybierać, czy wolą dynamiczną, drużynową rozgrywkę, gdzie wygrywają/przegrywają razem, czy chcieliby spróbować swoich sił w klasycznej rywalizacji na słowa i punkty.

Tryb Scrabble Drużynowe to doskonała propozycja dla rodzin i przyjaciół, zarówno dla fanów klasycznej wersji Scrabble, którzy mogą spróbować swoich sił w nowej odmianie swojej ulubionej gry, jak i dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z grami słownymi. Nowy tryb to nie tylko nowe emocje, ale także możliwość wzmocnienia pewności siebie i treningu przed wyzwaniem w klasycznej wersji.

W dwuletnim badaniu "Młodzi cyfrowi. Nowe technologie. Relacje. Dobrostan" przebadano ponad 50 000 uczniów z Polski (pełne wyniki):

  1. Polscy uczniowie to pokolenie "zawsze na bieżąco" - co dziesiąty respondent deklaruje, że korzysta z telefonu niemal cały czas, a 24,7% czuje się uzależnionych od swoich smartfonów.
  2. Młodzi ludzie spędzają czas głównie w Internecie, korzystając z mediów społecznościowych i komunikując się z innymi.
  3. 25 procent czuje się przeciążonych zbyt dużą ilością informacji z internetu, a co trzeci uczeń (37 proc.) stara się ograniczyć korzystanie z telefonów komórkowych i przyznaje, że czasami chciałby wyłączyć telefon (32%).
  4. Aż trzy czwarte (72%) uważa, że czas poza cyfrowym światem byłby czasem potrzebnym dla nich i ich rodzin.
  • Połowa z nich (55,6%) deklaruje gotowość do wzięcia udziału w 3-dniowym cyfrowym detoksie, a 41,4% wzięłoby udział w tygodniowym detoksie.

Nowy tryb Scrabble Drużynowe to uzupełnienie klasycznej gry - od teraz Scrabble dostępne są z dwustronną planszą.

O firmie Mattel

Mattel jest wiodącym producentem zabawek na całym świecie i właścicielem najbardziej popularnych marek rozrywkowych dla dzieci i rodzin, takich jak: Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & FriendsTM, UNO®, Masters of the Universe®, Monster High® i MEGA®. Tworząc innowacyjne produkty, Mattel dostarcza dzieciom niezapomnianych wrażeń, które inspirują, bawią i wspomagają ich rozwój poprzez zabawę. Firma działa w 35 krajach, a jej produkty są dostępne w ponad 150 państwach na świecie. Od momentu założenia w 1945 roku, Mattel z pasją wspiera dzieci w odkrywaniu uroków dzieciństwa i rozwijaniu ich pełnego potencjału.                       

[1] "Młodzi cyfrowi. Nowe technologie. Relacje. Dobrostan", 2019

Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy