Opóźnienie dostaw Oculus Rifta

Jakiś czas temu producent Oculus Rifta informował o problemach ze zbyt małą ilością wyprodukowanych sztuk gogli.

Urządzenie nie dotrze do klientów w wyznaczonym terminie. Z tego powodu, część osób powinna dostać sprzęt w późniejszym czasie. Okazuje się jednak, że problem jest znacznie poważniejszy, a przesyłki dotrą z większym opóźnieniem, niż początkowo mogłoby się wydawać.

Reklama

Portal Techspot informuje, że klienci, zamawiający Oculusa w pre-orderze, otrzymali maila traktującego o kłopotach z terminem wysyłki. Z treści wiadomości wynika, że dostawa może się spóźnić o miesiąc, albo i jeszcze dłużej.

Co ciekawe, rewelacja ta dotarła także do osób, które złożyły zamówienia przedpremierowe jako jedne z pierwszych na świecie. Jeśli ktoś zdecydowałby się na zakup gogli w tej chwili, paczkę otrzyma dopiero najwcześniej w sierpniu.

Jedyną zaletą tej sytuacji jest decyzja twórców urządzenia o zrezygnowaniu z pobierania opłat za koszt wysyłki. Oculus Rift zalicza dużą wtopę już na początku. Oby tylko sprzęt oferował wysoką jakość, w przeciwnym razie producent może mieć nie lada problemy. Zarówno finansowe, jak i wizerunkowe.

Autor: Łukasz Morawski

Dowiedz się więcej na temat: Oculus Rift

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje