Monitor Philips z obsługą Miracast – bezprzewodowe wyświetlanie obrazu Full HD

​Firma MMD wprowadza na polski rynek 23-calowy monitor Blade 2 z technologią Miracast.

Philips 239C4QHWAB umożliwia bezprzewodowe wyświetlanie materiałów Full HD bezpośrednio z kompatybilnych urządzeń mobilnych opartych na systemie Android.

Funkcję Miracast można uruchomić w prosty sposób - wystarczy nacisnąć przycisk znajdujący się na podstawce monitora oraz aktywować Miracast na tablecie lub smartfonie. Przesył materiałów multimedialnych w Full HD i w systemie dźwięku wielokanałowego 5.1 odbywa się w trybie peer-to-peer, bez pośrednictwa innych urządzeń lub sieci. W dużym uproszczeniu można określić to jako wirtualny kabel HDMI.

Reklama

Użytkownicy, których urządzenia mobilne nie obsługują standardu Miracast również mogą cieszyć się obrazem na dużym ekranie dzięki zastosowaniu interfejsu MHL. Pozwala to na podłączenie smartfona lub tabletu za pomocą złącza Mobile High Definition Link - warto podkreślić, że po podpięciu urządzenie jest jednocześnie ładowane.

Monitor wyświetla obraz w rozdzielczości 1920×1080 (Full HD), w formacie 16:9, o kontraście 1000:1 oraz maksymalnej jasności 250 cd/m2. Dzięki zastosowanej matrycy IPS kąty widzenia wynoszą 178° zarówno w poziomie, jak i w pionie.
Korzystając z monitora Philips Blade 2 można wybrać jeden z predefiniowanych trybów pracy wyświetlacza dostępnych dzięki funkcji SmartImage: Biuro, Obraz, Rozrywka lub Oszczędność. Funkcja SmartContrast pozwala na uzyskanie szczytowego kontrastu dynamicznego na poziomie 20 000 000:1. Z kolei technologia SmartKolor wzbogaca gamę kolorów oraz zapewnia bogaty i żywy obraz dzięki wzmocnieniu sygnału RGB.

Monitor Philips 239C4QHWAB jest zgodny z normami RoHS, EPEAT Silver oraz EnergyStar 6.0. W trybie włączenia pobiera zaledwie 20,3 W energii elektrycznej.

Monitor waży 4,15 kg przy wymiarach 550×421×194 mm (z podstawą). Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora Philips 239C4QHWAB wynosi 1259 zł brutto. Urządzenie objęte jest dwuletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Philips
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy