Wystartowała nowa platforma muve.pl

muve.pl - polski sklep dla graczy i entuzjastów cyfrowej rozrywki - prezentuje nową wersję swojego serwisu internetowego.

Już od dziś wszyscy użytkownicy mogą korzystać z całkowicie odmienionego muve.pl, będącego połączeniem platformy sprzedażowej dostosowującej się do potrzeb i preferencji klientów oraz rozbudowanego programu społecznościowo-lojalnościowego.

Reklama

Oferta sklepu muve.pl obejmuje gry pudełkowe na konsole i PC, gadżety oraz akcesoria, które dostarczane są do klientów kurierem bezpłatnie dzięki usłudze darmodostawy. muve.pl to także polska platforma dystrybucji cyfrowej, której katalog umożliwia pobranie już ponad 1700 gier, a także kilkudziesięciu tysięcy audiobooków, e-booków oraz poradników dla graczy. W sumie w ofercie sklepu znajduje się obecnie 60 000 produktów fizycznych i cyfrowych.

Kompania - nowy program lojalnościowy muve.pl

Jedną z najważniejszych nowości, które przygotowano dla klientów jest program lojalnościowy Kompania. Program skierowany jest do obecnych i przyszłych Klientów sklepu muve.pl oraz osób korzystających do tej pory z programu Kompania Graczy. Użytkownicy Kompanii Graczy będą mogli przenieść swoje konto jednym kliknięciem a wszystkie pozyskane do tej pory punkty będą mogły być wykorzystane w nowym programie bez żadnej straty.

Najważniejsze cechy programu, to:

  • Złotyfikacja - 5% zwrotu za każde zamówienie - Każdy Klient, który zapisze się do nowego programu lojalnościowego, za dokonane w naszym sklepie zakupy, otrzyma 5% zwrotu w postaci punktów złota, które może wykorzystać na kolejne zakupy lub na nagrody. System automatycznie naliczy punkty, wskaże jaką zniżkę można otrzymać i jaką nagrodę wybrać.
  • Wyjątkowy katalog nagród - tutaj każdy znajdzie coś dla siebie: gadżety dla graczy, książki, koszulki, akcesoria, zniżki na zakupy, czy unikalne doznania w aerodynamicznym tunelu. Już na start czeka ponad 100 nagród do wyboru. Wśród partnerów są m.in.: Acer, Egmont, Fabryka Slów, Flyspot, Modecom, MSI, Sieć komórkowa PLAY, Techland, Wydawnictwo Prószyński i S-ka. Katalog będzie na bieżąco aktualizowany i rozbudowywany. Nowe nagrody będą pojawiać się w programie cyklicznie co dwa tygodnie. Do końca roku łączna wartość nagród osiągnie kilkaset tysięcy zł.
  • Gamifikacja - program lojalnościowy oparty jest o mechanizmy znane z gier RPG. Zamienia zwykłe surfowanie w zabawę, w której Użytkownicy mogą wykonywać misje, zbierać punkty doświadczenia oraz rywalizować ze sobą.
  • Aukcje - niepowtarzalna możliwość zakupienia wyjątkowych przedmiotów. Użytkownicy dzięki punktom złota mogą wziąć udział w licytacji unikatowych nagród.

Nowa odsłona sklepu muve.pl

Nowa odsłona muve.pl, to także liczne zmiany w funkcjach i wyglądzie sklepu:

  • Personalizacja - zastosowane przez nas rozwiązania będą dostosowywały wyświetlaną ofertę sklepu do oczekiwań Klientów aby przy tak szerokim asortymencie, prezentowana oferta była jak najbardziej dopasowana do indywidualnych zainteresowań Użytkownika.
  • Szybkie zakupy - jednorazowe wypełnienie danych i określenie preferencji płatności pozwoli na składanie zamówień jednym kliknięciem.
  • Wersja mobilna - już od dzisiaj muve.pl dostępne jest  także na telefonach komórkowych i tabletach -niezależnie czy Klient korzysta ze smartfona, tabletu czy komputera. Strona automatycznie dostosuje wygląd do wykorzystywanego urządzenia.

"muve.pl istnieje już piąty rok. Przez te kilka lat nie uniknęliśmy błędów, ale też bardzo wiele się nauczyliśmy. Równocześnie widzimy, że nasza platforma m.in. dzięki takim akcjom jak wiosno-, lato-, zimobranie, czy też darmodostawie, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. To cieszy, ale też bardzo mobilizuje i sprawia, że cały czas stawiamy sobie wyżej poprzeczkę. Dlatego też jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc podzielić się z naszymi Klientami efektem kilkunastomiesięcznej pracy nad nowym muve. Mamy nadzieję, że nowe pomysły i rozwiązania przypadną Wam do gustu. Chcemy, aby nasz program lojalnościowy był atrakcyjny i przejrzysty, a przede wszystkim żeby dostarczał naszym Klientom dodatkową wartość przy zakupach oraz rozrywkę dzięki gamifikacji. Liczę też, że Złotyfikacja, dzięki której nawet najmniejsze zakupy wiążą się z bonusem dla Klienta, spotka się z Waszym pozytywnym odzewem. A to tylko część i dopiero początek zmian. Cały czas czekamy na Wasze uwagi i opinie. W niedalekiej przyszłości zaproponujemy kolejne rozwiązania, które wierzymy, że jeszcze bardziej uatrakcyjnią muve.pl. Przy okazji chciałbym bardzo serdecznie podziękować Betatesterom, którzy przez ostatni miesiąc zgłaszali swoje uwagi i wspierali nas pomysłami" mówi Adam Wróblewski - szef platformy muve.pl.

Na start nowej platformy przygotowano zestaw promocji, dzięki którym każdy znajdzie coś dla siebie: gry, konsole, akcesoria, a także ebooki i audiobooki. Także od dzisiaj, w sklepie możecie zamówić Fallout 4 Pip-Boy Edition - unikalną edycję kolekcjonerską tej bardzo oczekiwanej gry oraz Fallout Anthology: "bombowe" wydanie zawierające wszystkie, dostępne do tej pory gry z serii Fallout.

Wybrane oferty promocyjne:

  • Grand Theft Auto V (PC) w cenie 99,99 zł
  • Śródziemie Cień Mordoru Game of The Year Edition (PS4, XONE) w cenie 119,99 zł
  • Obcy Izolacja Nostromo (PC) w cenie 59,99 zł
  • Sprzęt dla Graczy od firmy Roccat do 63% taniej
  • Opowieści z Meekhańskiego Pogranicza - Pamięć wszystkich słów (ebook) w cenie 25 zł
  • Seria Tron z czaszek (ebook) 40% taniej
materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: muve.pl

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje