Warsaw Games Week: Co przygotowali najwięksi wystawcy?

W piątek 13 października wystartowała kolejna edycja Warsaw Games Week. Czego możecie spodziewać się w strefach największych firm?

Cenega

Reklama

Ponad 1000 m2, na których każdy znajdzie coś dla siebie. Turniej Tekkena 7, spotkania z gwiazdami (m.in. Filipem Chajzerem, Patrykiem "Rojo" Rojewskim czy... Popkiem) i, rzecz jasna, gry - kilkanaście tytułów, z czego część będzie dostępna przedpremierowo. Mowa m.in. o: Wolfenstein II: The New Colossus (przedpremierowa prezentacja kinowa), Frostpunk, Monster Hunter: World, Ni No Kuni II, Dragon Ball FighterZ (przedpremierowe wersje grywalne), Śródziemie: Cień wojny, The Evil Within II, Total War: Warhammer II, Project CARS 2 (grywalna wersja).

Sony Interactive Entertainment Polska

Sony przygotuje na WGW ponad 100 stanowisk do grania - zarówno zwykłych, jak i VR. Wśród najważniejszych atrakcji zmieszczonych na 1200 m2 należy wymienić strefę 4K i HDR Gaming, gdzie pogramy w Uncharted: Zaginione dziedzictwo, Fifę 18, Horizon Zero Dawn, Knacka 2 oraz Matterfalla. Poza tym pojawią się także Gran Turismo Sport oraz dwa przedpremierowe tytuły - Detroit: Become Human i Star Wars Battlefront II.

Activision

Przygotowano przede wszystkim po 24 stanowiska do gry w Call od Duty: WWII oraz Destiny 2, oba tytuły będzie można sprawdzić na konsolach Playstation 4. Stoiska Activision podczas Warsaw Games Week mają się wyróżniać również unikatową inicjatywą, a dokładniej prezentacją trzech plakatów insiprowanych Destiny 2 oraz Polską Szkołą Plakatu.

Ubisoft

Poza finałami Mistrzostw Polski w Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege (nagrody sięgają 20 tysięcy złotych) Ubisoft proponuje możliwość zapoznania się z nadchodzącymi hitami, wśród których znajdą się Assassin’s Creed Origins, Far Cry 5, South Park: The Fractured But Whole czy The Crew 2. Przy okazji premiery Just Dance 2018 pojawi się natomiast możliwość wzięcia udziału w konkursie tanecznym.

Microsoft

Motywem przewodnim stoisk będzie premiera Xboksa One X. Microsoft udostępni zwiedzającym konsolę i umożliwi grę w Forzę Motosport 7 i Assassin’s Creed Origins w rozdzielczości 4K. Ponadto dostępna będzie strefa Minecrafta z możliwością pogrania na Xboksie One i PC.

T-Mobile

Sponsor tytularny stawia podczas WGW na nowe technologie. Nie zabraknie stref 3D i VR, ponadto zobaczymy zawody w Project CARS 2 (w VR!) oraz turniej w League of Legends. Ten ostatni rozegrany zostanie na laptopach ASUS RoG Strix GL50. Egzemplarz takiego laptopa będzie można zresztą wygrać, biorąc udział w specjalnej zabawie.

Lenovo

Poza prezentacją najnowszego sprzętu firmy w strefie Lenovo będzie można pograć w wiele gier (również z youtuberami, w F1 2017 i Fifę 18). Właśnie tam będziemy też świadkami spotkania z finalistami projektu 30 Days to Pro, którzy byli trenowani do udziału w rozgrywkach Counter-Strike: Global Offensive.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje