Ubisoft zmienia logo

​Ubisoft postanowił dokonać zmiany wizerunkowej. Spółka zaprezentowała swoje nowo logo, którym będzie posługiwała się przez najbliższe lata.

Symbol nie odbiega jednak znacząco od poprzedniego. Pozostawiono otoczoną wirem literę O, aczkolwiek kształt pozbawiono dotychczasowych kolorów. Całość przypomina obrazek narysowany ołówkiem szkic.  Zmodyfikowano również czcionkę widocznego pod grafiką napisu.

Reklama

- Tworzymy światy - światy, które istnieją w grach, komiksach, filmach, serialach telewizyjnych, książkach i parkach rozrywki. Nasze nowe logo jest minimalistyczne, współczesne i monochromatyczne. Jest oknem prowadzącym do naszych światów, oferując próbkę tego, co nadchodzi i podkreślając artyzm wkładany w wykreowanie wspomnianych uniwersów - napisano we wpisie na oficjalnym blogu firmy.

- Wir i litera O celowo przypominają ręcznie rysowane kształty i reprezentują nasze ludzkie cechy, z których znany jest Ubisoft - entuzjazm, ciekawość oraz szczypta szaleństwa - dodali przedstawiciele wydawcy.

Obecne logo jest czwartym w historii spółki. Poprzedniej zmiany dokonano 14 lat temu, a stworzony wówczas symbol znacząco różnił się od wcześniejszego, który składał się z napisów ozdobionych niewielkich rozmiarów tęczą.

Dla porównania - wszystkie dotychczasowe grafiki, którymi posługiwał się Ubisoft:

Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje