Titanfall bez wsparcia dla modów. Przynajmniej w dniu premiery

​Titanfall - pierwsza produkcja studia Respawn Entertainment - bazować ma na mocno zmodyfikowanym silniku Source Engine stworzonym przez Valve.

To oznacza, że - przynajmniej w teorii - gra może być podatna na modyfikacje. Niestety wygląda na to, że produkcja nie będzie miała oficjalnego wsparcia dla modów. Na razie.

Jeden z zainteresowanych modyfikacjami graczy za pośrednictwem Twittera zapytał o narzędzia dla moderów w komputerowej wersji Titanfalla samego Vince’a Zampellę, prezesa studia Respawn Entertainment.

"Na pewno nie w dniu premiery, będziemy musieli przyjrzeć się tej możliwości po debiucie" - stwierdził Zampella.

Udostępnienie oficjalnych narzędzi i edytorów, które pozwoliłyby graczom na tworzenie własnych modów do Titanfalla na pewno znacząco wpłynęłoby na żywot produkcji. Najwyraźniej jednak na razie priorytetem dla developerów jest doszlifowanie i wydanie podstawki.

Dowiedz się więcej na temat: Titanfall
Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje