Sklep z Kanady zarobi na własnym błędzie

​Przedstawicieli kanadyjskiego oddziału sklepów Walmart należy pochwalić za umiejętności przekucia własnej pomyłki w dochodowy pomysł. Planują bowiem przygotować specjalne wydanie strzelanki Rage 2, z okładką nawiązującą do błędu, jaki popełniono w maju, gdy ujawniono kilka nowych gier.

Właśnie wtedy na stronie internetowej kanadyjskiego sklepu pojawiły się karty produktów kilku tytułów, które nie zostały jeszcze oficjalnie potwierdzone, jak Just Cause 4, Borderlands 3 czy właśnie Rage 2. Bethesda zbytnio się nie obraziła, komentując całość dość humorystycznym wpisem:

Wykonano zrzut ekranu ze sklepowej strony, okraszony komentarzem na temat tymczasowej okładki, jaką wstawił Walmart. Strzałki i różowe opisy wskazywały na błędy: niewłaściwy obrazek na okładce, źle napisany tytuł i brakująca kategoria wiekowa. Wszystko to oczywiście w ramach żartu.

Reklama

Dla Bethesdy nie był to większy problem, ponieważ konto "Rage 2" było już gotowe na Twitterze, więc całą pomyłkę wykorzystano do celów marketingowych, a grę oficjalnie potwierdzono już kilka dni później, 14 maja. Większy problem mieli zapewne wydawcy Just Cause 4, które było tajemnicą.

Teraz Walmart Canada oraz Bethesda postanowili współpracować jeszcze ściślej i dalej nabijają się z sytuacji, przygotowując specjalną wersję produkcji na PS4 oraz Xbox One. Ta otrzyma dodatkowe opakowanie, które wyglądać będzie identycznie, jak zredagowana przez Bethesdę wersja.

Otrzymamy więc wszystkie różowe napisy i komentarz. Wydaje się, że sklep może całkiem dobrze zarobić na ciekawostce, która będzie kosztowała niemal 80 dolarów (zamiast standardowych 60 dolarów), oferując także wszystkie standardowe dodatki DLC do zamówień przedpremierowych.

Tymczasem majowy "przeciek" z Walmartu wymieniał także tytuły, o których jeszcze nie słyszeliśmy. Rage 2, Just Cause 4 i Borderlands 3 sie sprawdziły, więc i te produkcje zapewne wkrótce się potwierdzą: Forza Horizon 5 (raczej małe zaskoczenie) oraz nowe Assassin's Creed (podobnie).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy