Sick City – darmowy dostęp do Early Access aż do połowy października

​ROCCAT Games Studio, niemieckie studio deweloperskie, założone przez producenta sprzętu gamingowego ROCCAT, rozpoczyna kolejny etap testów alfa gry taktycznej prowadzonej w czasie rzeczywistym - Sick City.

Gracze zainteresowani wypróbowaniem pierwszego tytułu stworzonego przez studio ROCCAT, mogą pobrać klienta gry za darmo z oficjalnej strony internetowej Sick City. Akcja bezpłatnego testowania potrwa 6 tygodni i zakończy się 15 października.

Reklama

Wraz z rozpoczęciem otwartych testów w ramach Early Access, po oficjalnej premierze Sick City, gracze otrzymają możliwość zakupu specjalnych, limitowanych paczek. Gwarantują one ekskluzywne dodatki do gry oraz obniżkę cen pozostałych motywów.

Paczki dostępne w sprzedaży podczas Early Access:

  • FOUNDER’S PACK - 9.99 € za pojedynczy kod
  • FRIEND’S PACK - 19.99 € za cztery kody, jeden dla kupującego - trzy pozostałe dla jego znajomych
  • COLLECTOR’S PACK - 49.99 €, gwarantuje otrzymanie ekskluzywnych, kolekcjonerskich przedmiotów

Osoby, które dokonają zakupu dowolnej paczki, otrzymają legendarną skórkę dla jednej z frakcji występującej w grze - Imperial Legion Skin. Motyw imperialny Legionu będzie można zdobyć wyłącznie podczas Early Access. Po wydaniu gry nie będzie on dostępny dla nowych graczy Sick City. Dodatkowo, przy zakupie paczki w czasie Wczesnego Dostępu, gracz otrzyma gwarancję dostępu do wydawanych w przyszłości aktualizacji tytułu. Nowe mapy, tryby gry oraz dodatkowe strony konfliktu, takie jak np. Wasted Junkies, które trafią do rozgrywki już w październiku, będą pojawiały się regularnie wraz z rozwojem gry.

Zespół Sick City pracuje nie tylko nad rozwinięciem rozgrywki, ale także nad wprowadzeniem opcji dodatkowych, ułatwiających kooperację deweloperów ze społecznością gry. Wkrótce pojawi się system dzielenia się informacjami z twórcami, w tym m.in. opcja raportowania błędów oraz wewnętrzne głosowania, które wyznaczą dalszy kierunek rozwoju tytułu. ROCCAT Games Studios planuje wdrożenie specjalnej waluty, która przydzielana będzie wraz z każdą kolejną rozegraną potyczką. Zebrane środki mają służyć do głosowania w ankietach, dzięki którym gracze wskażą studiu ROCCAT, co chcieliby zobaczyć w Sick City. W praktyce fani "Chorego Miasta" będą mieli kolosalny wpływ na wprowadzane zmiany i kolejność ich udostępniania.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Sick City

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje