Project CARS: Twórcy gry ujawnili specyfikację techniczną

Jak dobrze prezentuje się oczekiwany przez miłośników motoryzacji Project CARS? Z ujawnionych do tej pory materiałów chyba nie przesadzimy, jeśli napiszemy, że bardzo dobrze!

Slightly Mad Studios, producent Project Cars zaktualizował znajdujący się na oficjalnej stronie produktu dział FAQ o informacje związane z rozdzielczością oraz ilością klatek na sekundę, w jakich wyświetlać będą się nadchodzące wyścigi.

Z zamieszczonych tam danych dowiadujemy się, że właściciele odpowiednio mocnych pecetów będą mogli cieszyć się grą w rozdzielczości 12K! Nie musicie przecierać oczu ze zdziwienia, dobrze przeczytaliście. W takim wypadku płynność animacji również będzie uzależniona od posiadanego sprzętu - czyli im lepszy, tym więcej klatek na sekundę uświadczy dany użytkownik. Poniżej możecie sprawdzić minimalne i zalecane wymagania sprzętowe:

Minimalne:

  • Procesor - 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940,
  • Grafika - nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770,
  • Pamięć - 4 GB RAM, 1 GB VRAM.

Zalecane:

  • Procesor - 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350,
  • Grafika - nVidia GT600 series, AMD Radeon HD7000 series,
  • Pamięć - 8 GB RAM, 2 GB VRAM.

Wersje na konsole w porównaniu do możliwości edycji PC wypadają nieco ubogo. Dla przykładu posiadacze systemu Sony PlayStation 4 będa musieli "zadowolić się" rozdzielczością 1080p przy 60fps-ach. Najmniej usatysfakcjonowani będą natomiast ci, którzy wyposażyli swoje gospodarstwa domowe w konsole Xbox One - co prawda sprzęt Microsoftu pozwoli na płynną rozgrywkę (60 klatek na sekundę), jednak maksymalna rozdzielczość zostanie ograniczona do 900p.

Kolejna wiadomością, która może nie spodobać się konsolowej części czytelników jest brak funkcji split-screen, która poprzez podzielenie wyświetlanego obrazu pozwala na wieloosobową zabawę przed jednym telewizorem.

Wyjaśniło się także, dlaczego twórcy Project CARS zrezygnowali z wydania wersji na platformy PS3 i X360. Twórcy stwierdzili, że moc obliczeniowa, jaką dysponuje poprzednia generacja wymuszałaby na nich pójście na zbyt duże kompromisy.

Premiera Project CARS była już przekładana trzykrotnie. Miejmy nadzieję, że to już ostatnia prosta i w maju będziemy mogli cieszyć się tym świetnie zapowiadającym się symulatorem. Na podkręcenie klimatu poniżej prezentujemy dwa najnowsze zwiastuny:

Dowiedz się więcej na temat: Project CARS
Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje