Oculus Rift nie dla Maka

W trakcie konferencji prasowej poświęconej konsoli Xbox Palmer Luckey udzielił dziennikarzom serwisu Shack News odpowiedzi na kilka ważnych pytań o gogle Oculus Rift.

Jedno dotyczyło kompatybilności urządzenia z komputerami Apple. Odpowiedź nie zaskakuje - wcześniej Apple musiałoby stworzyć dobry komputer.

Reklama

"Wszystko znajduje się w rękach Apple. Jeżeli kiedykolwiek wypuszczą dobry komputer, zrobimy to" - tłumaczył Luckey. Następnie dodał, że Apple nie interesuje sprzęt wyposażony w karty graficzne z najwyższej półki.

Najlepszym przykładem jest Mac Pro z układem AMD FirePro D700, który kosztuje 6000 dolarów, a mimo to nie spełnia rekomendowanych wymagań pozwalających na korzystanie z gogli.

Jeżeli firma zmieni podejście, Oculus z chęcią ją wesprze. Apple, tak jak Steve Jobs, znane jest z nieustępliwości i podążania własną ścieżką. Można być niemal pewnym, że firma prędzej wypuści na rynek własne gogle niż dostosuje się do standardów innych.

Autor: Dawid Sych

Dowiedz się więcej na temat: Oculus Rift

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje