Już dziś premiera BoxOff Play

​W dniu dzisiejszym startuje pełna wersja BoxOff Play - platformy dla graczy zapewniającej zryczałtowany, nielimitowany dostęp do blisko 100 gier w jednej cenie. Oferta jest dostępna w specjalnej cenie promocyjnej 24,90 zł, która jest limitowana czasowo.

W jej obecnym kształcie wykorzystano doświadczenia i sugestie użytkowników, zgłoszone podczas otwartych testów wersji beta, przeprowadzonych na przełomie kwietnia i maja b.r. Platforma będzie podlegała ciągłym usprawnieniom, aby sprostać wymaganiom klientów.

Reklama

BoxOff Play umożliwia nielimitowany dostęp do gier z oferty BoxOff Store na zasadzie wykupowania pakietów rozliczanych na podstawie miesięcznej subskrypcji. Obecnie dostępny jest pakiet zawierający blisko 100 gier, w specjalnej cenie promocyjnej 24,90 zł, która limitowana jest czasowo. Cena docelowa pakietu wynosić będzie 49,90 zł. Z punktu widzenia konsumenckiego BoxOff Play jest alternatywą dla tradycyjnych zakupów wersji pudełkowej tytułu lub kodu umożliwiającego jego pobranie. Z kolei, jeśli idzie o funkcjonalność, wykorzystanie technologii chmurowych pozwala na uruchamianie gier z pominięciem procesu ich instalacji i oczekiwania na pobranie 100% plików.

"Pomysł na przeprowadzenie rewolucji w świecie gier pojawił się w październiku, gdy startowaliśmy ze sklepem BoxOff Store. Podczas rozmów z naszym partnerem, firmą OXYCOM, pojawiło się pytanie - dlaczego nie wykorzystać chmury do dystrybucji gier. Zależało nam, aby nasza oferta była łatwo dostępna, przystępna cenowo, a przy tym zapewniała maksimum rozrywki. Ta dewiza przyświecała nam przy tworzeniu Boxoff Play. Mamy ogromną nadzieję, że pomysł growej wersji Spotify, jak okrzyknęły Boxoff Play media,  przypadnie do gustu użytkownikom"- komentuje Tomasz Gawlikowski, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Techland.

"BoxOff Play jest przykładem na to, w jaki sposób rozwój technologii wpływa na dynamikę zmian rynku, tak w zakresie oferty i oczekiwań klienta. Chmura IT z możliwością bezpiecznego, zdalnego dostarczania oprogramowania i treści, umożliwiła sukces portali oferujących zryczałtowany dostęp do muzyki, filmów i innych treści" - stwierdza Ireneusz Wróblewski, Prezes OXYCOM. "Spotify przetarł szlaki w branży muzycznej, Netflix daje dostęp subskrypcyjny do treści wideo, zaś dzięki technologii cloudpaging od OXYCOM stała się możliwa dystrybucja gier i ich oferowanie w ramach pakietów. BoxOff Play wpisując się w ogólny trend oferty zryczałtowanej, podnosi poprzeczkę, przenosząc ten model na grunt cyfrowej rozrywki" - dodaje Wróblewski.

Obecny kształt BoxOff Play powstał po uwzględnieniu sugestii i wniosków blisko 2000 graczy, zaangażowanych w testy beta. W ofercie startowej znajdzie się ok. 100 tytułów. Liczba gier w portfolio będzie systematycznie zwiększana, co kilka tygodni, o kolejne pozycje.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje