Jesteś graczem? Daj się poznać! Rusza największe w Polsce badanie graczy

Rozpoczęło się największe w Polsce badanie graczy.

Od dziś każdy fan wirtualnej rozgrywki na komputerach osobistych, konsolach i urządzeniach mobilnych może wypełnić kwestionariusz i przyczynić się do powstania rzetelnego, kompletnego obrazu polskiego gracza.

Reklama

Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu?

Według Newzoo - organizacji badającej rozwój rynku gier komputerowych i wideo na świecie - w styczniu 2014 roku ponad 13 milionów Polaków wykorzystywało swój sprzęt elektroniczny do grania. Gracze stanowią więc dużą i ważną grupę społeczną - do tej pory w pełni niezbadaną.

Opiekę merytoryczną nad projektem sprawują eksperci z międzynarodowej agencji badawczej IPSOS. Sponsorem badania jest producent kart graficznych: Sapphire Technology. Projekt wspiera szeroka koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęli CD-Action, cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, Patryk "Rojo" Rojewski, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, PSX Extreme oraz Secret Service.

Każda wypełniona ankieta jest ważnym głosem mającym realny wpływ na postrzeganie graczy. Wyniki badania będą istotnym, rzetelnym argumentem zarówno w towarzyskich, jak i w medialnych dyskusjach, które w najbliższej przyszłości toczyć się będą wokół grania. Wystarczy 10 minut, by każdy gracz uczestniczący w badaniu mógł pomóc zweryfikować stereotypy, jakie od lat nawarstwiają się wokół pasjonatów gamingu.

Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy odwiedzić stronę jestemgraczem.com i wypełnić kwestionariusz.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: gry

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje