GameAcademy #4: Publishing gier i modele biznesowe w grach

​GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu GameAcademy - kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży.

Kolejne wydarzenie GameAcademy odbędzie się w dniach 3 i 4 marca w Krakowski Park Technologiczny i będzie poświęcone zagadnieniom związanym z publishingiem i modelami biznesowymi gier komputerowych.

Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić zaproszeni przez nas prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem.

PIĄTEK:

Reklama
  • 17.00 - Piotr Żygadło (Robot Gentleman) - Indie Fund a inne formy finansowania projektów i firm
  • 18:00 - Paweł Weder (GameDesire) - Jak stworzyć idealny pitch?

SOBOTA:

  • 11:00 - Lena Machul (Kool Things) - Sprzedać grę czy sprzedać się - self-publishing vs tradycyjne wydawnictwo

Pozostali prelegenci zostaną ogłoszeni w przyszłym tygodniu.

Obok prelekcji uruchomiony został również bezpłatny Program Mentorski. Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was. Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu: http://gameacademy.pl/program-mentorski

Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/. Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.

materiały źródłowe
Dowiedz się więcej na temat: GameAcademy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy