FreeGalaktus 2017 – wygraj kampanię PR dla swojej gry

​Galaktus PR, agencja obsługująca klientów z branży technologicznej oraz growej, informuje o starcie drugiej edycji konkursu FreeGalaktus.

Założeniem przedsięwzięcia jest wyłonienie najlepszych tytułów spośród propozycji przesłanych przez deweloperów gier z gatunku indie.

Reklama

Ubiegłoroczna edycja osiągnęła ogromny sukces i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów i twórców gier. Do konkursu zgłoszono 51 gier z 11 krajów, z których jury jednogłośnie wybrało jako zwycięzcę grę "Layers of Fear" krakowskiego studia Bloober Team. W puli nagród znalazło się ponad 40 tysięcy złotych, a informacja o konkursie dotarła do setek tysięcy użytkowników Social Media oraz portali growych.

"FreeGalaktus to idealna szansa, by pokazać się światu. Zeszłoroczna wygrana Layers of Fear była pierwszym krokiem do medialnego szumu, który wytworzył się wokół gry. Nie wolno przegapić takiej okazji!" - powiedział Rafał Basaj, PR Manager Bloober Team.

Główną nagrodą tegorocznej edycji konkursu FreeGalaktus jest kampania PR w Polsce i Europie dla dwóch gier. Jedną wybierze jury, drugą internauci w głosowaniu online. Zwycięskie zespoły mają również zagwarantowane stanowiska na targach: Poznań Game Arena 2016, East Games United 2016, Pixel Heaven 2017, Casual Connect 2017 i Reboot Develop 2017 oraz wystąpienie na Digital Dragons 2017, gdzie zaprezentują swoje gry szerszej publiczności.

Wszystkie szczegóły konkursu oraz regulamin tegorocznej edycji znajdują się na stronie głównej wydarzenia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać komplet informacji na temat gry oraz studia na adres e-mail wskazany na www.FreeGalaktus.pl.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: FreeGalaktus

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje