Franko 2 zebrało wymagane 100% na portalu Wspieram.to

Wczoraj Franko 2 osiągnęło wymagany pułap 100% w zbiórce na portalu Wspieram.to, co przekłada się na blisko 35 tys. zł.

Zgodnie z zasadami platformy oznacza to, że projekt zostanie zrealizowany a zgromadzone fundusze trafią do twórców gry, umożliwiając im dalsze prace.

Reklama

Dojście do założonego poziomou 100% nie oznacza jednak końca zbiórki, która będzie wciąż trwała przez najbliższe 8 dni. Osoby, które zdecydują się jeszcze wesprzeć tytuł swoimi środkami, mogą liczyć na różne nagrody. W zależności od przeznaczonej kwoty, będą to kopie gry, gadżety z nią związane lub możliwość wzięcia udziału w procesie jej tworzenia, na przykład projektując postacie lub tworząc dialogi.

Kamil Rogulski - Wspieram.to: "Nie cały rok temu, na wspieram.to wystartował pierwszy projekt gry. Tą grą było The Few studia Black Moon Desing - wówczas kampania opiewała na kwotę 3,3 tyś zł i dotyczyła tylko polonizacji. Nikt wówczas w Polsce nie wierzył bowiem w powodzenie kampanii, które mogły opiewać na większą sumą,  a kiedy była mowa o pełnym sfinansowaniu gry przez graczy - wszyscy pukali się w czoło... Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli w powrocie Franko przede wszystkim graczom, IMGN.pro, mediom, reklamodawcom oraz partnerom - bez nich powrót Franko nie byłby możliwy. Wierzymy, że dzięki tej kampanii pokazaliśmy, że w Polsce również można. Jako Wspieram.to projekt Franko 2 traktujemy jako zaproszenie dla innych studiów gier do przeprowadzania własnych kampanii crowdfundingowych".

Zespół Franko 2: "Kampania na wspieram.to była w pewnym sensie testem na to czy w Polsce uda się to, co na Zachodzie dzieje się każdego dnia. We wtorek 11 marca dowiedzieliśmy się, że tak. Dzięki kampanii na wspieram.to i wykorzystaniu początkującego w Polsce jeszcze finansowania społecznościowego stworzymy Franko 2 takie jakie naprawdę chcemy, bez żadnych ograniczeń. Dziękujemy wszystkim za pomoc i zaufanie w tym; setkom graczy, którzy aktywnie wspierali nas, wspieram.to za prowadzenie akcji marketingowych, mediom za szereg publikacji oraz IMGN.pro za profesjonalną współpracą już przed etapem wydawniczym. Warunki do tworzenia i wydawania własnych gier w Polsce chyba nigdy nie były lepsze".

Bartosz Moskała z IMGN.PRO: "Z emocjami obserwowaliśmy przebieg kampanii Franko 2 w portalu Wspieram.to. Pomijając fakt bycia wydawcą tytułu, mocno zaangażowaliśmy się we wsparcie marketingowe dla samej zbiórki, więc rezultat ten jest dla nas podwójnie satysfakcjonujący. Osiągnięcie wyczekiwanych 100%, na 9 dni przed ostatecznym terminem to fantastyczny sukces samego Franko 2 a jednocześnie potwierdzenie tezy, że w naszym kraju jest miejsce dla finansowania społecznościowego, jako skutecznego narzędzia dla twórców gier".

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Franko 2: Revenge is Back

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje