Far Cry 4 powstaje najpierw na PC

Posiadacze komputerów czekających na Far Cry'a 4 powinni być zadowoleni. Okazuje się, że to właśnie PC-ty są platformą wiodącą w pracach nad grą - produkcja powstaje bowiem głównie z myślą o blaszakach, co w jednym z wywiadów zdradzili twórcy.

Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Far Cry'a 4, na antenie podcastu Larry'ego Hryba, nieformalnego rzecznika Xboksa znanego szerzej jako Major Nelson, wyjawił, że kolejna odsłona shootera w otwartym świecie powstaje w pierwszej kolejności na PC. Dopiero potem gra przenoszona jest na konsole Xbox One i PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3.

Reklama

Dzięki temu - jak zapewnia Hutchinson - developerzy są w stanie osiągnąć niesamowite efekty związane z oprawą graficzną. Pozwala to wykorzystać moc drzemiącą w nowych platformach Microsoftu i Sony. No i poza tym posiadacze komputerów mogą liczyć na pięknie wyglądającą produkcję.

Dyrektor kreatywny Far Cry'a 4 zaznacza, że jest to sytuacja "nietypowa", ponieważ na przykład w przypadku cyklu Assassin's Creed developerzy pracują najpierw na konsolach. Z drugiej strony - Watch_Dogs również powstawało w pierwszej kolejności na PC.

I jeszcze coś na deser - w sieci pojawiła się znacznie lepsza jakość gameplayu z jazdą na słoniu, który mogliście zobaczyć jakiś czas temu:

Dowiedz się więcej na temat: Far Cry 4

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje