World of Warcraft w Korei

Przedwczoraj, 18 stycznia 2005 roku, odbyła się koreańska premiera gry "World of Warcraft". Koreańczycy wcześniej niż mieszkańcy Europy otrzymali swoją wersję tego świetnego MMORPG.

Posunięcie firmy Blizzard, producenta "WoW", jest całkowicie zrozumiałe, gdyż analitycy szacują, że to właśnie Azja będzie stanowić przyszły szkielet i większą część rynku gier online, którego wartość w 2006 roku osiągnie 5,2 mld dolarów, a w 2009 - 9,8 mld USD.

Przypomnijmy, że pozycja "WoW" od 23 listopada 2004 roku dostępna jest w Stanach Zjednoczonych, gdzie bije rekordy popularności, dzięki czemu stała się pierwszą grą online, na której serwerach spotkało się jednocześnie ponad 200 tys. graczy.

Koreańskie wydanie "World of Warcraft" poprzedziły beta testy gry przeznaczone dla mieszkańców tego regionu. Zainteresowanie nimi było ogromne. Blizzard postanowił po części odwdzięczyć się koreańskim graczom i do obsługi azjatyckiej wersji "World of Warcraft" wyznaczył specjalny sztab pracowników, składający się z mieszkańców Korei, który zapewnić ma najwyższą jakość toczącej się rozgrywki.

Polska premiera gry odbędzie się 11 lutego 2005. Jej cena została ustalona na poziomie 199 zł, w co wliczony jest miesiąc darmowej gry. Wydawcą "World of Warcraft" na terenie naszego kraju jest firma CD Projekt.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Korea Północna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama