Armia Stanów Zjednoczonych zamierza przenieść realizm swojej nowej gry akcji na kolejny poziom. W tym celu zakupiła licencję na silnik Unreal Engine 3 od firmy Epic, aby nowa technologia zasiliła kolejną edycję realistycznej gry akcji z serii "America's Army".
Przypomnijmy, że aktualna edycja "America's Army" została wyprodukowana przy wykorzystaniu silnika graficznego Unreal Engine 2.
"Nasze związki z armią dowiodły, że elastyczność, wszechstronność oraz szeroki zakres zalet silnika Unreal Engine 3 mogą być wykorzystane do większych celów, wykraczających poza pojęcie tradycyjnego grania" - powiedział Mark Rein, wicedyrektor Epic Games. "To także dla nas bardzo ważne doświadczenie, aby zobaczyć, jak nasza technologia może być wykorzystana do pomocy w przygotowaniu żołnierzy do zadań, z jakimi spotkają się podczas służby wojskowej".
Od premiery darmowej gry "America's Army", gracze wzięli udział w ponad 1,34 mld misji, co przełożyło się w sumie na 94 mln wirtualnych godzin spędzonych przed monitorem.
Na razie nie wiadomo nic więcej na temat następnej generacji gry "America's Army".
Reklama