Two Worlds prawie jak MMORPG?

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przedstawiciele Zuxxez i Reality Pump ujawnili plany wobec opcji rozgrywek multiplayer w nadchodzącym RPGu "Two Worlds". Zaprezentowany opis pozostawia jednak wiele do życzenia.

Twórcy gry zakładają, iż "najlepsze momenty życia to te, które dzielimy z przyjaciółmi". Co za tym idzie - zamierzają wprowadzić więcej możliwości utrzymywania kontaktów z prawdziwymi graczami w "Two Worlds".

Nowością w zapowiedzianej na maj produkcji będzie tryb określony przez twórców mianem MMORPG. Nie wiadomo jednak na ile chodzi tu o tradycyjną masową grę online, w której w jednym świecie w tym samym czasie bawią się razem tysiące osób, a na ile o tryb dla kilku lub kilkunastu osób na podobieństwo opcji znanych z chociażby strzelanek FPS, takich jak "Unreal Tournament".

Wydawcy "Two Worlds" stwierdzają jedynie, iż będziemy mogli "prowadzić pojedynki lub połączyć swoje siły w świecie Antaloor jako postacie Arena lub RPG".

Postacie Arena będą miały ten sam status, a w ich starciach liczyć mają się tylko umiejętności użytkownika - czytamy dalej.

Tymczasem postacie RPG będą tworzone od podstaw w oparciu o różne charakterystyki, ich osiągnięcia zaś zostaną zapisane na serwerach gry. Głównym miejscem ich spotkań staną się miasta, w których uzyskamy zadania do wykonania poza ich granicami. W trybie postaci RPG możliwe będzie też tworzenie grup liczących do ośmiu osób.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: plany
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama