Sprzedam wirtualne mieszkanie

Podczas gdy w Polsce młodzi ludzie mają problem z zakupem mieszkania, w grze "Project Entropia" w trakcie trwania kampanii Home for Everyone (dom dla każdego) zostało sprzedanych ponad 2,5 mln metrów kwadratowych wirtualnych apartamentów... za prawdziwą gotówkę!

Gra "Project Entropia" to wirtualny świat, w którym gracze przy pomocy kart kredytowych kupują wirtualne przedmioty, za pomocą których generują zyski w grze, a te mogą później spieniężyć w prawdziwą gotówkę. Gra wyprodukowana przez Szwedów przyniosła jak do tej pory zysk ze sprzedaży w wysokości 130 tys. dol., a stała się głośna po tym, jak jeden z obywateli Australii zapłacił za wirtualna wyspę 26 tys. dol.

"Możliwość posiadania mieszkania na własność wzmocni naszą szybko rosnącą społeczność poprzez wprowadzenie wartościowej alternatywy dla domów oraz innych, większych struktur" - powiedział Marco Behrmann, osoba odpowiedzialna za rozwój projektu. "Wprowadziliśmy pomysł w życie, aby zapewnić naszym graczom bezpieczne miejsce, które mogą nazywać domem".

Aby umożliwić maksymalnej liczbie użytkowników gry zakupienie mieszkania na własność, ceny zostały ustalone na przystępnym poziomie wahającym się między 25 a 45 dol, w zależności od powierzchni apartamentu. Relatywnie niski koszt zakupu wirtualnych posiadłości ma zagwarantować powstanie wtórnego rynku, na którym wirtualni inwestorzy będą mogli prowadzić interesy jako brokerzy.

Oczywiście mieszkania będą wymagały opłacenia czynszu w wysokości 10 centów miesięcznie. Nic tylko kupować i od razu się wprowadzać!

Dowiedz się więcej na temat: młodzi ludzie | problem | mieszkanie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje