Sieciowy Stargate w produkcji

Pomijając problemy z produkcją przeznaczonej dla pojedynczego gracza gry bazującej na popularnej serii "Gwiezdne wrota", firma MGM Interactive postanowiła we współpracy z zespołem Cheyenne Mountain Entertainment ujawnić trwające od jakiegoś czasu prace nad masową grą online w fantastycznym uniwersum.

Przygotowania "Stargate Worlds" rozpoczęto już we wrześniu 2005 roku. Deweloperzy szybko opracowali pierwsze szkice i technologie do wcielenia w życie swojego zamysłu. Samo studio zostało założone niewiele wcześniej, bo w czerwcu ubiegłego roku. Zespół tworzą m.in. tacy weterani branży, jak Joe Ybarra (seria "Mechwarrior", "Age of Mythology") czy Stu Rose ("Warcraft", "Diablo"). Łącznie członkowie zespołu brali udział w opracowaniu blisko 80 różnych produkcji.

Odnośnie samego przebiegu rozgrywki pewne jest, że gracze będą mieli dostęp do rozmaitego uzbrojenia i ekwipunku. Istotna ma być również pomoc przyjaciół z oddziału i sterowanych przez komputer botów. Komunikacja pomiędzy graczami zostanie rozwiązana w prosty sposób za sprawą specjalnego interfejsu. Fani będą mogli wcielić się zarówno w przedstawicieli sił SGC, jak i System Lords. Każda klasa postaci będzie posiadać właściwe dla siebie zdolności, takie jak chociażby przeszkolenie medyczne, archeologia, dyplomacja, nauka itd.

Gracze będą także mogli brać udział w pojedynkach przeciwko sobie, skupić się na wykonywaniu zadań lub odkrywaniu zablokowanych opcji rozgrywki. Ważną rolę mają pełnić przedstawiciele niemalże boskiej nacji zwanej Ori, którzy będą stanowić zagrożenie dla pozostałych. Gracze nie będą mogli wcielić się w jej przedstawicieli, a nawet będą zmuszeni tworzyć sojusze, by z nimi walczyć.

Przypuszczalna data premiery nie została jeszcze podana.

Dowiedz się więcej na temat: firma | Gwiezdne Wrota | problemy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje