Różne oblicza wojny

Korporacja wydawnicza Ubisoft rozpoczęła kooperację z ukraińską firmą deweloperską Best Way oraz rosyjskim wydawcą 1C. W wyniku ich współpracy trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego, zatytułowana do tej pory "Outfront II", dotrze do każdego regionu na świecie.

Prace nad grą nasi sąsiedzi zza wschodniej granicy zaczęli już na początku bieżącego roku. Warto dodać, że poprzednia edycja serii, czyli "Soldiers: Heroes of World War II" ("Soldiers: Ludzie Honoru") została uznana za jedną z najlepszych produkcji gatunku w ostatnich latach.

Kontynuacja gry, zwana do tej pory roboczo jako "Outfront II", została teraz przemianowana na "Faces of War". Przeznaczona dla posiadaczy komputerów klasy PC produkcja trafi do sprzedaży już w marcu 2006 roku. "Ta gra wnosi rozwinięte humanistyczne i emocjonalne nastawienie do gier wideo opartych na II wojnie światowej, aby dostarczyć graczom zarówno zapierającej dech w piersiach oprawy i spektakularnego przebiegu rozgrywki" - stwierdził Jay Cohen reprezentujący Ubisoft.

W "Faces of War" będziemy dowodzić oddziałami czterech najważniejszych nacji walczących na frontach największego konfliktu zbrojnego znanego historii. Będą to: Amerykanie, Anglicy, Sowieci oraz Niemcy. W grze pojawią się szczegółowo odtworzone najważniejsze misje i bitwy z II wojny światowej, takie jak inwazja na Normandię i bitwa o Berlin.

Całość w wersji dla pojedynczego gracza dodatkowo zostanie wzbogacona o wysokiej jakości sztuczną inteligencję zarówno oponentów, jak i przeciętnych żołnierzy z każdej dywizji, którzy mogą odmówić wykonania naszego rozkazu i skupić się na ratowaniu własnego życia. Spore znaczenie ma mieć też nowy silnik graficzny, dzięki któremu wiele elementów terenu i jego zabudowań można będzie zniszczyć, aby np. odebrać osłonę przed ogniem wrogim żołnierzom.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy