Prince of Persia 2 - wywiad

Firma Cenega Poland, polski dystrybutor nadchodzącej "Prince of Persia: Warrior Within", zaprezentowała wywiad, w którym na pytania odpowiadał Bertrand Helias, producent gry.

Jak twierdzi Helias, kolejna część przygód Księcia Persji będzie jeszcze bardziej widowiskowa i pełna akcji. Przypomnijmy, że premiera gry planowana jest na listopad 2004 roku. "Prince of Persia: Warrior Within" ukaże się w wersjach: PlayStation 2, GameCube, Xbox oraz PC.

Mamy wrażenie, że walka jest głównym elementem "POP:WW". Czy taki był zamysł, czy skupiliście się także na innych elementach rozgrywki?

Bertrand Helias: Takie było założenie. Nowy system walki był głównym elementem, nad którym pracowaliśmy w "POP:WW". Chcieliśmy, aby gracze mieli do dyspozycji najlepszy system walki dostępny w tym gatunku gier. Zdajemy sobie jednak sprawę, że sukces serii "Prince of Persia" zależy od udanego połączenia różnych stylów gry. Zachowaliśmy to połączenie, a nawet jeszcze je wzbogaciliśmy. A więc rozgrywka w "POP:WW" składać się będzie z klasycznych dla serii elementów - walki, popisów akrobatycznych i zagadek do rozwiązania. Wiemy, że gracze zwracają też uwagę na możliwość eksploracji pięknych lokacji dostępnych w grze i w "POP:WW" będą mieli ku temu wiele okazji.

Co spaja wszystkie te różnorodne elementy rozgrywki?

B.H.: Cóż, głównym tematem gry "Prince of Persia: Warrior Within" jest walka człowieka o własne życie, o pokonanie przeznaczenia, które nad nim zawisło. A więc głównym elementem będzie oczywiście walka. Sekwencje potyczek będą bardzo różnorodne, zawierać będą dużą ilość kombinacji, różnych zachowań przeciwników i taktyk do wykorzystania. A konieczność odnajdywania drogi i rozwiązywania zagadek została wpleciona w główny temat. W "POP:WW" elementy rozgrywki nie są zbudowane sekwencyjnie, ale przeplatają się - trzeba będzie szukać wyjścia z komnaty, jednocześnie walcząc, goniąc przeciwników, włączając mechanizmy aby zabić wrogów itd. Wierzę, że to unikatowe połączenie dostarczy graczom niepowtarzalnej rozrywki!

Opowiedz o nowych ruchach, w które wyposażony został książę w "POP:WW".

B.H.: Od początku prac nad grą chcieliśmy uzyskać efekt podobny do klasycznych filmów pirackich. Udało nam się to uzyskać w sekwencjach walki (wystarczy spojrzeć na trailery, w których książę odbija się od ścian i okręca wokół kolumn), ale widoczne jest to również w pozostałych sekwencjach - przykładowo będzie teraz można zjeżdżać w dół za pomocą szabli wbitej w ciężką zasłonę, która rozedrze się na pół. Takich nowych elementów jest wiele i zapewnią one zupełnie nową jakość, zarówno w sekwencjach walki, jak i poza nimi.

Reklama
Cenega Poland - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: pytania | rozgrywki | firma | dystrybutor | Prince
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy