Post Mortem

Strona 1

Reklama

¦ Strona 2

¦ Strona 3

  • Alambic Bistro

    Po krótkiej pogawędce z dawną znajomą udaj się w kierunku baru. Nieopodal Twój znajomy, właściciel Alambic Bistro, niejaki Hulot przegrywa właśnie w karty. Jak się okaże jego rywalem jest Theo Male. Gdy pokażesz mu portret pamięciowy podejrzanego ucieknie w popłochu. Co ciekawsze po chwili do Bistro wejdzie człowiek z portretu, ale także uda się mu uciec.

    Po nieudanej pogoni pogadaj z Hulotem o zaistniałej sytuacji, a przy okazji zapytaj o zestaw narzędzi do otwierania drzwi. Dogadacie się wreszcie tak, że narzędzia dostaniesz, gdy odnajdziesz różnice na dwóch obrazach. Mówiąc krótko jeden obraz jest sfałszowany i różni się pewnymi detalami od oryginału. Do odszukania jest pięć szczegółów. Gdy je zaznaczysz kółkiem oddaj obrazy właścicielowi, a Hulot sprezentuje Ci piękny zestaw nowiutkich wytrychów.







  • Komisariat

    Po wejściu na komisariat natkniesz się na znajomego sierżanta. Tym razem atutem jest portret pamięciowy sprawcy podejrzanego o morderstwo. Dzięki temu wreszcie spotkasz się z komisarzem Lebrun. Okaże się, że facet z portretu to były gliniarz Hellouin, który ukrywa się, ponieważ wpakował się w spore kłopoty. Dostajesz jego adres.

    Oprócz tego dowiesz się, że Male został zamordowany.



  • Hotel Orphee i Cafe de Nantis - Pokój 507

    Najwyższa pora wykorzystać zdobyte wytrychy. Cała sprawa jest bardzo prosta. Do dyspozycji mamy pięć wytrychów, ale tylko cztery z nich będą potrzebne. Należy je tak umieścić, aby żaden z nich się nie poruszał po pokręceniu gałką od drzwi. Na ilustracji pokazałem to przy użyciu odpowiednich cyfr.





    Po wejściu do pokoju zabierz pierścionek z kominka i kawałki potłuczonego szkła z podłogi obok łóżka. W łazience zwróć uwagę na resztki farby na umywalce. To by było na tyle w tajemniczym pokoju.

    Teraz zejdź do głównego holu hotelowego. Po lewej od schodów, obok wejścia do nieczynnej windy, jest pudło, a w nim młotek. Weź go.



  • Biuro Hellouina

    Tu przyda się młotek. Rozwal nim drzwi i wejdź do biura. Od razu zaatakuj biurko a konkretnie górną szufladę i przejrzyj znajdujące się tam teczki. Nagle do pokoju wejdzie matka Hellouina i nakryje Cię na gorącym uczynku. Musisz udowodnić staruszce, że nie masz złych zamiarów i chcesz pomóc jej synkowi. Wtedy pokaże Ci ukryte wejście w suficie. Wejdź na górę i pogadaj z Hellouinem. Jego opowieść jest długa, ale naprawdę interesująca.



  • Apartament Eatonów

    W progu domu rządzi pani Evelyn. Z jej opowieści wynika, że Eatonów nie ma w domu. Wejście na górę jest na razie niemożliwe, gdyż sprzątaczka blokuje je skutecznie. W związku z tym należy wyjść na podwórko i czerwoną piłką znalezioną niedaleko drzwi strącić z parapetu doniczkę, w której rośnie ukochany kwiatek Evelyn. To zajmie ją na tyle aby możliwe było ciche wejście do budynku.

    Teraz na górę. W mieszkaniu wejdź do pierwszej sypialni. W szafie znajdziesz skrzynkę, której teraz nie otworzysz. W drugiej sypialni jest bilet na statek z Nowego Jorku do Le Havre. W salonie zaś wizytówka dr Kaufnera i Notes Bractwa Krzyżowców (przeczytaj go sobie).



    Strona 1

    ¦ Strona 2

    ¦ Strona 3

  • Reklama

    Najlepsze tematy

    Reklama

    Reklama

    Strona główna INTERIA.PL

    Polecamy

    Rekomendacje