Pizza Connection 2

Wydawca: Software 2000

Dystrybutor: CD-Projekt

Data premiery: Marzec 2001

Rodzaj gry: Ekonomiczna

Wymagania: PII-233, 64 MB RAM, akcelerator 3D, Windows 95/98




Przepis na sukces:

Weź 150 gram żyłki do interesu, 1/3 litra zdolności kulinarnych, szczyptę złośliwości oraz odrobinę kontaktów z półświatkiem. Ta mikstura pozwoli ci osiągnąć sukces w Pizza Connection 2.



Ciekawie zapowiadająca się gra, nieprawdaż? Oprócz klasycznego prowadzenia pizzeri, czyli układania menu, wystrajania wnętrz, rozwożenia towaru do całej pizzowej sieci, można pobawić się jeszcze w utrudnianie życia konkurencji - bo wszakże konkurencja jest w tym biznesie wysoce niewygydnym elementem. Tak więc można posłać swoich "czarnuchów", aby np. wysadzili to i owo.

Reklama



Grafika w tej gierce zaskakuje jakością. Pięknie przedstawione obszary działania, szczegółowo odwzorowane otoczenie - w sumie w grze o charakterze ekonomicznym grafika pełni rolę drugorzędną, ale na dobrą sprawę jej wykonanie wpływa nieco na klimat gry. Autorzy gry twierdzą, że grafika jest daleka od komiksowej - postawiono przede wszystkim na realizm, by gracz mógł poczuć się jak prawdziwy businessman.

Wg zapewnień autorów gry także interfejs sterowania uproszczony jest do granic możliwości - nie znaczy to, że jest ubogi. Wszystkie operacje, które mogą być wykonane, będą łatwo dostępne z poziomu odpowiednich menu. Oczywiście wprowadzono też opcję "wynalazków" - w miarę wzrostu zaawansowania gracza dostępne są coraz to nowsze środki, pozwalające urozmaicić rozgrywkę.



Konkurencja będzie bardzo silna - do siedmiu komputerowych przeciwników włącznie. Dlatego pokonanie ich powinno przysporzyć nie lata problemów - ale w końcu o to chodzi - sukces, im trudniej wywalczony, tym bardziej cieszy. Klienci pizzerii będą zwracali uwagę na wystrój, na "udekorowanie" pizzy, szefowie restauracji startować będą w konkursach na najlepszą pizzę, konkurencja również nie będzie próżnowała jeśli chodzi o najmowanie zbirów, którzy za wszelką cenę będą chcieli zniszczyć nasze pizzerie...



I klasycznie na koniec - najważniejsze cechy gry:

  • Biznes rozrasta się zależnie od aktywności ludności na danym terenie
  • Podziemna sieć transportowa przyspiesza przemieszczanie się po mieście
  • W każdym oddziale o dobre samopoczucie klientów będzie troszczyć się do 20 zatrudnionych osób
  • Dostawcy będą musieli dbać o ciągłość i szybkość dostaw
  • Popyt na towar będzie kreowany przez mieszkańców miasta
  • Umiejętności szefa pizzerii będą zależały od sposobu kierowania pizzerią
  • Miasta wciąż ewoluują i imperium gracza będzie poddawane nowym próbom
  • Doskonale odwzorowano ciemne strony pizzowego, włoskiego businessu - punki, kurierzy, oraz gangsterzy nie tylko mogą być wynajmowani - także można ich szkolić, aby coraz lepiej pełnili swoje funkcje
  • Imperium Pizzy będzie można bydować w Rzymie, Londynie, Paryżu, Nowym Jorku oraz małych, włoskich miastach

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: akcelerator | konkurencja | dystrybutor | wydawca | pizza
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy